باند شرارت و سرقت های مسلحانه توسط پلیس شهرستان " سیب و سوران" متلاشی شد

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: ماموران انتظامی شهرستان" سیب و سوران" عاملان شرارت و رعب و وحشت عمومی در این شهرستان را منهدم و ۳ عضو آن دستگیر کردند.

سردار  احمد طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،   اظهار داشت: در پی تحرک و فعالیت مجرمانه ۳ شرور مسلح در روستا‌های اطراف پسکوه شهرستان "سیب و سروان" که اقدام به راهزنی و سرقت‌های مسلحانه از شهروندان می‌کردند، موضوع به صورت ویژه تحت رصد اطلاعاتی ماموران انتظامی استان در شهرستان "سیب و سوران" قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام اقدامات شبانه و نامحسوس ماموران انتظامی این شهرستان با هماهنگی قضائی، با اشرافیت کامل محل حضور و تردد مجرمان را شناسایی و پس از مشاهده آنان عملیات مسلحانه برای دستگیری این افراد آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: اشرار مسلح با رویت ماموران انتظامی به سمت آن‌ها تیراندازی که با آتش پر حجم تکاروان پلیس روبرو می‌شوند و در نهایت پس از ساعتی درگیری در محاصره ماموران قرار گرفته و ۳ عضو این باند شرارت زمین گیر و دستگیر می‌شوند.

سردار طاهری عنوان داشت: در این عملیات مقتدرانه تعداد ۲ قبضه سلاح جنگی کلاش و تعداد ۶ تیغه خشاب و تعداد ۱۴۷ فشنگ جنگی کلاش، یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با پلاک مخدوش که در سرقت‌های مسلحانه و راهزنی از آن استفاده می‌نمودند، توقیف شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی برای شناسایی تعداد شرارت‌های انجام شده این باند ادامه دارد، خاطر نشان کرد: پلیس با جرایم خشن به شدت برخورد خواهد کرد و امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و نیروی انتظامی در راستای حفظ امنیت و آرامش مردم با مجرمان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار