مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: مهم‌ترین پیام ۱۳ آبان ضرورت تداوم و ترویج فرهنگ ایستادگی در برابر جهان سلطه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سردار مهدی ظفری، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه جوانان از ابتدای انقلاب اسلامی و در دوران هشت سال دفاع مقدس تا کنون نقش سرنوشت سازی در کشور داشته اند، اظهار داشت:مهم‌ترین پیام ۱۳ آبان ضرورت تداوم و ترویج فرهنگ ایستادگی در برابر جهان سلطه است.

او ابراز داشت: برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و ایستادگی مقابل توطئه‌های دشمنان در بین نسل جوان باید از رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس الگو برداری شود.

سردار ظفری ادامه داد: توطئه ها، نقشه‌ها و خسارت‌های استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ باید با تحلیل برای مردم آشکار و تبیین شود تا موضوع استکبار ستیزی همواره در نگاه و عملکرد نسل جوان و دانشجویان وجود داشته باشد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را درس بزرگی در تاریخ کشور برشمرد و افزود: انقلاب شکوهمند و نظام مقدس جمهوری اسلامی بدون شک حاصل مجاهدت، فداکاری و ایثار ملت بزرگ و جوانان ولایتمدار ایران است.

سردار ظفری با اشاره به اهمیت حفظ و نشر ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس، افزود: برای تقویت روحیه انقلابی جامعه باید با استفاده از ابزار و تکنولوژی نوین در گسترش فرهنگ دفاع مقدس کوشید و این موضوع را به شیوه‌های مختلف به نسل آینده انتقال داد.

منبع ایرنا

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.