نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله با اشاره به اینکه آمریکا در دریای عمان توسط نیروی دریایی سپاه خار و ذلیل شد گفت:نسل جوان امروز سقوط آمریکا را خواهند دید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، حجت الاسلام علی شیرازی ،نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله صبح پنجشنبه در مراسم گرامیداشت یوم الله سیزده آبان در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهر ایلام، اظهار کرد: به آمریکایی‌ها اعلام می‌کنیم که این جزیی از نیروی دریایی سپاه ایران است و اگر ما کل نیروی دریایی، بسیج مردمی و نیروی قدس، ارتش و همه نیروهای مسلح را وارد میدان کنیم به طور قطع، آن روز دیگر آمریکایی‌ها حیاتی نخواهد داشت.

او گفت: امروز نیروی دریایی سپاه آن هم چند تن از نیروهای دلاور دریایی سپاه، آمریکا را در دریای عمان و خلیج فارس ذلیل و خار کردند و امروز شاهد افول قدرت آمریکا در منطقه هستیم.

حجت الاسلام شیرازی افزود: آمریکایی‌ها امروز در صحنه تبلیغات جهانی، ابزار تبلیغاتی زیادی دارند و با جنگ تبلیغاتی تلاش می‌کنند که دل ملت‌ها را خالی کنند، برخی‌ها فکر می‌کنند که آمریکایی‌ها قدرتمند هستند، اما باید دانست که آمریکایی دیگر قدرتی ندارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله با بیان اینکه هر جایی که ملتی مقاومت کرد دشمن شکست خورده است، بیان کرد: امروز مردم ایران اسلامی برای مردم جهان الگو بوده و این حضور ملت ایران در صحنه مبارزه با استکبار جهانی برای دنیا الهام بخش است.

هر جایی که ملتی مقاومت کرد دشمن شکست خورده است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله با اشاره به اینکه امروز هم در آستانه سیزده آبان برنامه ریزی کردند تا در دریای عمان نفت ایران را غارت کنند، تصریح کرد: این گردنه گیری آمریکا در دریای عمان، برای این بود که این روز را تضعیف کنند، اما لطف الهی هر سال در هر ورود دشمنان به این یوم الله ها، این حرکت‌ها را به نفع انقلاب تغییر می‌دهد.

او بیان کرد: این نتیجه صبر و مقاومت ملت ایران است، هر جایی که ملتی مقاومت کرد دشمن شکست خورده است این امر را در دوران جنگ تحمیلی، در سوریه، عراق و در یمن هم امروز شاهدیم و این حقیقت روشن است.

حجت الاسلام شیرازی افزود: بعد از شهادت سردار سلیمانی، مقام معظم رهبری فرمودند که آمریکا باید از منطقه برود و امروز آمریکایی‌ها مجبور شدند که وقیحانه از افغانستان بروند، امروز آمریکایی‌ها قدرتی ندارند، در عراق دیگر قدرتی ندارند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.