سرمربی شهر خودرو درباره بازی تیمش برابر هوادار توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اکبر میثاقیان سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو در نشست خبری قبل از بازی با تیم هوادار در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: این تیم تغییرات زیادی داشته و خیلی از مهره هایش را از دست داده است، اما بعد از باز شدن پنجره  نقل و انتقالاتی می‌توانیم تیم بهتری داشته باشیم. بازیکنان ما می‌توانند به هماهنگی برسند و می‌توانیم برای دیدار‌های آینده به وضعیت بهتری برسیم.

او افزود: تیم شهر خودرو برای بهتر شدن زمان می‌خواهد، اما به نظر من تیم خوبی می‌شویم و روز‌های خوبی را پیش رو داریم. هوادار هم تیم خیلی خوبی است، خودم در دسته اول بوده‌ام و می‌دانم تیم را از لیگ یک بالا آوردن خیلی سخت است. عنایتی و دوستانش  با صعود هوادار به لیگ برتر کار بزرگی انجام دادند.

میثاقیان درباره شناخت خود از شرایط فنی تیم هوادار و اینکه هر ۲ تیم به دنبال کسب اولین پیروزی در لیگ برتر هستند، اظهار کرد: این بازی خیلی مهم است. تیم ما یک مسابقه را باخت و در یک بازی هم به زمین نرفت. از دیدار اولمان هم یک امتیاز کسب کردیم. اطمینان دارم دیدار با هوادار خیلی سخت خواهد شد، زیرا حریف تیم خوب و جوانی است و مربیان جوانی هم دارد. البته شهر خودرو هم با اضافه شدن نفرات جدید یک دست شده است و تیم خیلی خوبی در اختیار داریم.  

مالکیت در تیم های شخصی هزینه بر است 

او ادامه داد: اطمینان دارم فردا دیدار خیلی خوبی می‌شود و امیدوارم تیم ما در این مسابقه نتیجه بگیرد. تیم ما مالکیت شخصی دارد و من هم در این گونه تیم‌ها زیاد کار کرده‌ام و می‌دانم وضعیت برای این گونه تیم‌ها خیلی سخت است. مالکیت در تیم‌های شخصی هزینه‌بر است. از حمیداوی به خاطر ماندن پای شهر خودرو  تشکر می‌کنم، زیرا فوتبال مشهد اکنون در اختیار این تیم مشهدی است.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو تصریح کرد: من ابومسلمی هستم، زمانی مشهد تیم‌هایی مثل ابومسلم و پیام را داشت، اکنون تیم پیام به لیگ دسته دوم آمده، اما ابومسلم دیگر وجود ندارد. اکنون هم دوست داریم تیم شهر خودرو پا بگیرد و مانند زمانی که به لیگ قهرمانان آسیا رفت، به همان شرایط برسد. البته این کار زمان‌بر است، هر چند نفرات خوب و جوانی در اختیار داریم و اطمینان دارم فوتبال خراسان کمک می‌کند بار دیگر شهرخودرو پا بگیرد.  

جدال ۲ مربی ابومسلمی فوتبال را شاهد خواهیم بود 

میثاقیان گفت: دیدار شهرخودرو و هوادار جدال ۲ مربی ابومسلمی فوتبال ایران است. عنایتی را خودم به فوتبال آوردم. او سال ۷۸ در تیمی به نام مشهددوان بازی می‌کرد، اما خودم رضا را به ابومسلم آوردم و از همان موقع تبدیل به عنایتی الان شد که یکی از بهترین مهاجمان ایران بود.  

او درباره اینکه در نبرد بین استاد و شاگردان کدام مربی برنده خواهد شد، گفت: ان‌شاءالله ما می‌بریم. البته هر تیمی بدود و بجنگد برنده خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار