از ابتدای امسال تاکنون حدود ۱۰۰ هزار میلیارد ریال درخواست سرمایه‌گذاری در سامانه پنجره واحد کرمانشاه به ثبت رسیده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرید خلیلی مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه، گفت: از ابتدای امسال تاکنون هزار و ۶۶۴ درخواست سرمایه‌گذاری در سامانه پنجره واحد سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه به ثبت رسیده است.

او میزان سرمایه‌گذاری این طرح‌ها در صورت بهره‌برداری را یکصد هزار میلیارد ریال با اشتغالزایی ۲۲ هزار و ۷۰۰ نفر اعلام کرد.

مدیرمرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه سهم بخش صنعت از این درخواست‌ها را ۴۹ درصد، سهم بخش کشاورزی را ۴۷ درصد و سهم بخش خدمات را چهار درصد اعلام کرد.

خلیلی ادامه داد: از این تعداد درخواست حدود ۶۰ درصد موفق به اخذ مجوز شدند، ۲۰ درصد درخواست‌ها رد شده و ۲۰ درصد دیگر نیز در دست بررسی برای تعیین تکلیف است.

او با اشاره به راه‌اندازی فاز کنترل پروژه در سامانه پنجره واحد سرمایه‌گذاری کرمانشاه از اوایل امسال، افزود: ۱۰ درصد مجموع درخواست‌های سرمایه‌گذاری امسال اکنون وارد فاز کنترل پروژه شده‌اند، یعنی عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شده و روند پیشرفت آن‌ها به صورت مستمر توسط دستگاه‌های مربوطه بررسی می‌شود.

خلیلی تاکید کرد: میزان پیشرفت این طرح‌ها بین ۱۰ تا ۶۰ درصد بوده و به صورت روزانه تغییر می‌کند.

مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه بیان داشت: البته ممکن است تعداد طرح‌هایی که وارد فاز عملیاتی شدند بیشتر از این میزان باشد، اما هنوز در سامانه وارد نشده باشد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.