مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی گفت: مسئولان ارزیابی عملکرد و بازرسان در هر استان با انتقال مشکلات مردم به مسئولان در رفع مشکلات نقش‌آفرینی کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهری طالبی دارستانیمدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی   در حاشیه بازدید از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهر سمنان گفت: درصد قابل توجهی از مسوولان نیاز‌های مردم را نمی‌دانند و تا زمانی که این نیاز‌ها به اطلاع مقامات بالادستی نرسد، نمی‌توان به حل مشکلات امیدوار بود.

او تصریح کرد: بازرسان، ارزیابان عملکرد و پاسخگویی به شکایات در استان‌ها پل ارتباطی بین مردم و مسوولان هستند که اگر به خوبی به رسالت خود عمل کنند، بسیاری از مشکلات جامعه حل خواهد شد.

او اضافه کرد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید فراوانی بر تبادل نیاز‌های مردم و انتقال نتایج ارزیابی عملکرد از سوی بازرسان استانی به وزارتخانه دارند.

طالبی دارستانی خاطرنشان کرد: رفع مشکلات جامعه و توجه به نیاز‌های جامعه، اصل بازگشت به تمدن اسلامی است و این راهبرد در وزات تعاون، کار و رفاه اجتماعی دنبال می‌شود.

انتهای پیام / ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.