دادیار حقوق عامه دادسرای مرکز استان مطرح کرد؛

توجه ویژه سازمان فضای مجازی بسیج به بیانات رهبری/برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال سبب آشنایی بیشتر جوانان با ارزش‌های انقلاب می‌شود

ابوالفضل احمدزاده گفت: رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج یاد مباحثی را که طی سال‌های اخیر رهبر معظم انقلاب به موضوع تولید و پشتیبانی از آن تاکید داشتند، در خاطرمان زنده کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ابوالفضل احمدزاده، دادیار حقوق عامه دادسرای مرکز استان در بازدید از روند برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج بیان کرد: رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج یاد مباحثی را که طی سال‌های اخیر رهبر معظم انقلاب به موضوع تولید و پشتیبانی از آن تاکید داشتند، در خاطرمان زنده کرد.

وی افزود: تولید فقط شامل محصولات کشاورزی نمی‌شود، بلکه شاهد هستیم که در حوزه تولید محتوا توسط فرزندان انقلاب در این رویداد تولیداتی صورت می‌گیرد، آن هم افرادی که از سن و سال زیادی ندارند.

احمدزاده اضافه کرد: برگزاری چنین رویداد‌هایی باعث می‌شود که هم شرکت کنندگان با مفهوم و آثار و برکت انقلاب بیش از پیش آشنا شوند و هم اثری را که تولید می‌کنند با زاویه دید انقلابی برای همنوعان و معرفی ارزش‌های انقلاب باشد.

وی بیان کرد: موضوع دیگری که برای بنده جالب بود، پرداختن به موضوع‌های حوزه تخصصی بنده است، یکی از معضلات اصلی ما بحث سوخت کش هاست که تبعات و آثار غیر مفید و نامیمونی برای جامعه و استان به همراه دارد، چراکه به واسطه تصادفاتی که در حوزه قاچاق سوخت اتفاق می‌افتد و تلفات جانی عدیده‌ای که به همراه دارد.

احمد زاده گفت: طراحی مسیر تولید محتوا به نحوی که از قاچاق سوخت به سمت ظرفیت‌های درونی استان سوق پیدا می‌کند، فوق العاده برای بنده جذاب بود چرا که شناسایی ظرفیت‌های داخلی و بومی این خطه از طرف همین نوجوانان و جوانان در فضای مجازی ممکن است.

وی اظهار کرد: ما باید فضای مجازی را تسخیر کنیم نه اینکه تحت تاثیر آن باشیم، هر تیم از شرکت کنندگان مسیری را معرفی می‌کنند.

دادیار حقوق عامه دادستانی زاهدان اضافه کرد: نکته قابل توجه دیگر این است که برادر یک شهید مسئولیت این کار را بر عهده گرفته است، شهیدی که خونش را برای این نظام مقدس اسلامی داده است، اکنون برادرش در مسیر دیگری در حوزه تولید محتوای فضای مجازی فعالیت می‌کند، آن هم با حضور نسلی که می‌توانند انقلاب را به خوبی بشناسانند.

وی گفت: پیشنهاد می‌کنم که در حوزه قضایی هم تولید محتوا صورت بگیرد، چون کار‌هایی که دادستانی در یک سال گذشته در رابطه داشته استعداد تبدیل شدن به یک محتوای فاخر را دارد، این حوزه‌ای است که می‌تواند یکی از نکات اصلی و تمایزی این استان باشد.

احمد زاده گفت: در سیستان و بلوچستان شاهد امنیت پایدار هستیم، امنیتی که توسط مردمان این استان و فرزندان این سرزمین حاصل شده است، این جوانان مستعد می‌توانند در زمینه اقدام‌هایی که در حوزه صیانت از حقوق یکایک مردم این استان و شهر صورت گرفته است، با تولید محتوای متناسب با نیاز‌های این استان گامی رو به جلو بردارند تا مردم نیز نسبت به مفاهیم قضایی و حقوق شان شناخت و آشنایی کامل پیدا کنند.

وی افزود: از آنجایی که معرفت و شناخت مردم نسبت به مسائل و مصادیق حقوق عامه بسیار کم است، اگر این مسائل در حیطه شبکه‌های مجازی تبیین شود، هم برای دستگاه قضایی مثمر ثمر است و هم برای خود مردم، شروع این رویکرد جدیددر دامنه انقلاب اسلامی، صحبت دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران را که دم از عدم رعایت حقوق بشر در ایران می‌زنند زیر سوال می‌برد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار