رئیس کمیته سپک‌تاکرای آذربایجان‌شرقی گفت: چهار سپک‌تاکراکار مراغه‌ای در اولین دوره مسابقات جهانی مهارت‌های انفرادی این رشته که به شکل مجازی برگزار شد در جمع برترین‌های جهان قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،غلامرضا عبدی رئیس کمیته سپک‌تاکرای آذربایجان‌شرقی گفت:در این رقابت‌ها سعید حسامی در جایگاه دوم، امیرمحمد شبستری‌فام در جایگاه سوم، محمدعرفان امین‌پور در جایگاه چهارم و ساسان ملک‌نژاد در جایگاه دهم قرار گرفتند.

اوافزود: این چهار ورزشکار زیر ۱۹ سال مراغه‌ای به نمایندگی از آذربایجان‌شرقی در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده بودند.

به گفته او مراغه با چهار نفر، بیشترین بازیکن دعوت شده از کشورمان برای حضور در مسابقات مجازی سپک‌تاکرای جهان را داشت.

رئیس کمیته سپک‌تاکرای آذربایجان‌شرقی ادامه داد: سپک‌تاکراکاران آذربایجان‌شرقی با تمامی توان و تمرینات شبانه روزی در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده بودند و ملی‌پوشان مراغه‌ای از استعداد‌های برتر این رشته ورزشی در کشورمان هستند.

«سعید حسامی» نفر اول قهرمانی کشور، «ساسان ملک‌نژاد» نفر سوم قهرمانی کشور در مهارت‌های انفرادی، «امیرمحمد شبستری‌فام» رکوردار بغل‌پای کشور و «محمدعرفان امین‌پور» از نفرات برتر جشنواره جهانی «uts» است.

۱۴ ورزشکار در بخش دختران و ۱۵ ورزشکار در بخش پسران و در مجموع ۲۹ نفر از کشورمان در این مسابقات شرکت کرده بودند که این رقابت‌ها به میزبانی ایران و با نظارت فدراسیون جهانی از ۱۸ تا ۲۸ مهرماه و از طریق ارسال ویدئو برگزار شد.

مهلت ارسال ویدئو‌ها ۱۰ روزه بود و ۵۳ داور ایرانی و خارجی به مدت ۶ روز فیلم‌های ارسالی را بررسی کرده و در نهایت نفرات اول تا سوم هر دو بخش را معرفی کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.