امام جمعه موقت کرمان گفت: غارتگران بیت المال تنها آتش برای خود ذخیره میکنند و اگر در دنیا هم فرار کنند در قیامت کسی به داد آن‌ها نمی‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام شیخ بهایی، امام جمعه موقت کرمان امروز در خطبه‌های نماز جمعه با توصیه به تقوای الهی گفت: مومنین باید با ترس از قیامت و الگوگرفتن از معصومین علیهم السلام در تصمیم گیری‌ها رضایت و حرف خداوند برایشان در اولویت باشد و بدانند مفسدین و غارتگران اموال بیت المال تنها آتش برای خود ذخیره میکنند و اگر در دنیا هم فرار کنند در قیامت کسی به داد آن‌ها نمی‌رسد.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به دشمنی‌های تاریخی امریکا با اسلام و جمهوری اسلامی افزود: امریکا امروز کارش به دزدی کشیده و اخیرا تلاش کرد نفت ایران را خارج از آب‌های سرزمینی بدزد، اما رزمندگان اسلام با شجاعت فداکاری کردند و در مقابل ناو مسلح و آماده جنگ امریکا ایستادند و هیمنه امریکا را شکستند.

او تصریح کرد: این روحیه باید در همه مردم از جمله دانش اموزان تقویت شود که بسیج دانش اموزی به خوبی در این زمینه به وظیفه اش عمل کند مسولان و تصمیم گیران نیز همینگونه انتقام سخت را عملی کنند تا امریکا در هیچ نقطه‌ای ازین منطقه جرات ماندن نداشته باشند.

او گفت: امروز ما در جنگ اقتصادی با دشمن هم هستیم و مردم آثار تحریم دشمن را با گوشت و پوست خود لمس میکنند الحمدالله انقلابیون مسئولیت‌ها را بدست گرفته اند مردم نیز حامی ان‌ها هستند و آن‌ها هم باید سیاست‌های درست را اعمال کنند.

او افزود: باید تکلیف مسئولان ارشد استان ما با انتخاب بهترین‌ها روشن شود و همه با حرکت جهادی کار را پیش ببرند.

حجه الاسلام شیخ بهایی ادامه داد: کرمان به خاطر وجود شهید حاج قاسم یک شهر بین المللی است و اقداماتی باید در کرمان انجام شود که در تراز حاج قاسم باشد.

او با اشاره به واکسیناسیون گسترده کرونا در کشور از کسانی که واکسن نزده اند خواست هر چه زودتر واکسن بزنند ک خطر از خودشان و دیگران دور شود.

خطیب جمعه کرمان با اشاره به دستورات رییس جمهور گفت: حق قانونی روستا‌ها از معادن باید پرداخت شود همچنین کارخانه‌هایی که به وسیله بانک‌ها تملک م شود نباید تعطیل شوند.

او همچنین خواستار توجه به اصلاح الگوی کشت در حوزه کشاورزی و دعا برای نزول باران به همت مردم شد.

امام‌جمعه موقت کرمان با اشاره به روز فرهنگ عمومی گفت باید فرهنگمان فرهنگ غنی اسلامی باشد و چهره زیبایی از اسلام به دنیا ارائه کنیم.

انتهای پیام/س

برچسب ها: نماز جمعه ، خطیب موقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.