آیت‌الله حسینی همدانی گفت: روزگار ذلت آمریکا نزدیک‌شده و او دیگر قدرت و هیمنه‌ای ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج با اشاره به روز فرهنگ عمومی، گفت: نام گذاری این روز در تقویم رسمی کشور بیانگر اهمیت و نقش فرهنگ به خصوص فرهنگ عمومی در عرصه های مختلف است و از سیاست های راهبردی است.

آیت الله حسینی همدانی افزود: اصلاح فرهنگ عمومی از همه کارها مهمتر است و باید برای تقویت آن گام برداریم و به محصولات فرهنگی که برای کودکان و نوجوانان تولید می شود بیشتر اهمیت داده شود.

امام جمعه کرج در ادامه سخنان خود به افول قدرت آمریکا نیز اشاره کرد و گفت: روزگار ذلت و خواری استکبار نزدیک است، آمریکا دیگر قدرت و هیمنه‌ای در دنیا ندارد‌ و در سراسر دنیا تحقیر شده و چند سالی است که کارشناسان آن‌ها نیز این افول را قبول کرده اند.
او افزود: شکست سیاست‌های آمریکا در منطقه غرب آسیا هم نمونه‌ای از این افول است‌، خروج ذلت بار آمریکا از افغانستان و عراق، نشانه دیگری از افول منطقه‌ای و از دست‌دادن قدرت نظامی آن هاست.

آیت‌الله حسینی‌همدانی در خطبه های امروز نماز جمعه ضمن قدردانی از اقدام شجاعانه نیروی دریایی سپاه پاسداران در مقابل با نفت دزدی آمریکا در دریای عمان، گفت: سپاه پاسداران با این اقدام حرامیان و دزدان آمریکایی را ناکام گذاشت.

امام جمعه کرج افزود: این اقدام شجاعانه سبب ایجاد انسجام، وحدت وهمدلی در بین مردم شد و به فضل پرودگار عالم روزگار ذلت و خواری استکبار و اذنابش نزدیک است.

او گفت: وقتی با فسادی مقابله و اموالل بیت‌المال که به یغما رفته به مردم بر می‌گردد این موضوع سبب خوشحالی است و دستگاه‌های مسئول باید با تمام توان و قاطعیت در مورد قصور و هرگونه ترک فعل قانون برخورد کنند.

‌آیت الله حسینی همدانی درخصوص نظارت نداشتن بر ساخت سازهای غیر مجاز، افزود: نباید از ابتدای اجازه ساخت و ساز داد و بعد از عدم توانایی پرداخت جریمه در این هوای سرد آب، برق و گاز منزل را قطع کرد.

امام جمعه کرج گفت: شهدای شاخصی در استان البرز وجود دارند که باید برای آن ها در محلات سردیس و یادبودی نصب شود.

انتهای پیام /د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.