رئیس پلیس راه استان اصفهان آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان را تشریح کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ حسین زارع رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: هم اکنون در ساعات عصر امروز در مناطق جنوب استان محور‌های شهرضا و سمیرم و همچنین کمشچه و حبیب آباد شهرستان برخوار در ۲۰ کیلومتری شمال شهر اصفهان بارندگی است که سبب آبگرفتگی و لغزندگی جاده‌ها شده است.

وی با بیان اینکه گردنه ملااحمد در نائین مه آلود و لغزنده است، افزود: همه محور‌های جاده‌ای استان بر اثر بارندگی لغزندگی دارد و از این رو رعایت الزامات ایمنی در جاده‌ها ضروری است.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به تداوم بارندگی‌ها و مه آلودگی فردا در سطح استان، به رانندگان توصیه کرد: از تردد و سفر غیرضروری در این مدت خودداری کرده و در صورت تردد، سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

سرهنگ زارع بدون اشاره به آمار از وقوع تصادفات خسارت بار طی امروز خبر داد و اضافه کرد: حادثه عصر امروز که یک دستگاه سواری با موتورسیکلت در اتوبان ذوب آهن برخورد کرد راکب موتور در دم جان باخت و راننده سواری متواری است.

بنا به اعلام هواشناسی استان اصفهان به علت کاهش محسوس دما بین ۲ تا هشت درجه سانتیگراد در بسیاری از مناطق استان در ۲۴ ساعت آینده، صبح شنبه برای محور‌های شمال، شرق و غرب استان احتمال مه آلودگی وجود دارد ضمن اینکه تداوم بارندگی‌ها تا روز دوشنبه پیش‌بینی شده است.

منبع:مهر

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.