دربی بزرگ اصفهان بین دو تیم ذوب‌آهن و سپاهان در ورزشگاه فولادشهر با برتری یک بر صفر ذوب‌آهن همراه شد.

به‌گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، چهل‌ویکمین دربی اصفهان بین دو تیم ذوب‌آهن و سپاهان از ساعت ۱۸ امشب در ورزشگاه بزرگ فولادشهر برگزار شد که این بازی با برتری یک گله سبزپوشان ذوب‌آهنی به اتمام رسید.

این بازی که در هوای مرطوب و بارانی فولادشهر برگزار شد کاملا برای هر دو تیم مهم و حیاتی بود، ذوب‌آهن که میزبان این دیدار بود باتوجه به شکست خانگی مقابل استقلال در هفته دوم و تعویق دیدار هفته سومش برابر پیکان برای ماندن در بالای جدول در همین هفته‌های ابتدایی به‌دنبال پیروزی در دربی بود و هم اینکه بتواند بعد از ۲فصل سپاهان را در دربی‌ها شکست دهد.

سپاهان هم که ۳پیروزی متوالی در این فصل به‌دست آورده بود می‌خواست از شکست پرسپولیس و تساوی دقیقه آخری استقلال استفاده کند و اختلافش را با این تیم‌ها در صدر جدول بیشتر کند.

بازی پایاپای آغاز شد و این سپاهان بود که توانست سوار بر بازی شود و موقعیت‌های مختلفی ایجاد کند که یکی از این فرصت‌ها در محوطه جریمه با خطای نورمحمدی روی احمدزاده منجر به پنالتی شد، اما شهباززاده از این فرصت طلایی استفاده نکرد و پنالتی‌اش را فرعباسی مهار کرد.

در نیمه دوم ورق بازی برگشت و باران هم شدت گرفت و روی سبک بازی سپاهان تاثیر منفی گذاشت، ذوب‌آهن مالکیت را از آن خود کرد و در یک حمله و ارسال قشنگ شنانی که به‌جای خالقی‌فر به‌بازی آمده بود موفق شد به گل برسد، ضربه والی دیدنی سجاد دانایی در اولین تجربه دربی‌اش منجر به گل اول بازی شد.

در ادامه حسین شنانی باز هم روند بازی را تغییر داد و طی برخوردی که با علی‌محمدی داشت بازیکن سپاهانی‌ها به‌خاطر برخورد غیر فوتبالی از زمین مسابقه اخراج شد.

در ادامه ذوب‌آهن نبض بازی را در دست گرفت و فرصت‌های زیادی را هم به‌وجود آورد، اما نتوانست از آن‌ها استفاده کند و فرصت‌ها با بی‌دقتی و البته برخورد توپ به تیرک از دست رفت، ولی نتیجه همان باقی ماند و ذوب‌آهن برنده دربی اصفهان شد، این دومین برد ذوب‌آهن در ۳بازی‌اش در این فصل بود و توانست برای دوازدهمین‌بار در دربی برنده شود.

سپاهانی‌ها در این مسابقه اصلا تمرکز نداشتند و شرایط بر وفق محرم نبود، تا حدی که علی‌محمدی باتجربه از کوره در رفت و اخراج شد و مغانلو هم از تعویضش ناراضی بود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.