استاندار آذربایجان غربی شامگاه جمعه با سفر به مهاباد از مناطق سیل زده بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی به همراه امیر حاجیلو فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب ارتش و جمعی از مدیران کل استانی و شهرستانی دقایقی پیش با حضور سرزده در مهاباد از مناطق سیل زده این شهرستان بازدید کرد.

استاندار آذربایجان غربی در حاشیه این بازدید با بیان اینکه خوشبختانه این سیل تلفات جانی نداشته است، بیان کرد: با پیگیری‌ها و تلاش نیرو‌های امدادی و خدمات‌رسان در ساعات اولیه بعد از سیل لایروبی و پاکسازی خیابان‌ها به اتمام رسیده و در حال حاضر نیز رفع آبگرفتگی از منازل مسکونی شهروندان مهابادی در مناطق سیل‌زده در حال انجام است که امیدواریم تا پایان امشب این عملیات به اتمام برسد.

وی با تأکید بر اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از کاهش خسارات و تبعات ناشی از سیل‌های مشابه در شهرستان مهاباد افزود: معاون امور عمرانی استاندار و شهرداری باید مطالعات لازم را در این زمینه انجام دهد.

استاندار آذربایجان‌غربی با قدردانی از تماس تلفنی رییس جمهور محترم و پیگیری‌های وزیر محترم کشور گفت: پرونده خسارت‌دیدگان سیل مهاباد در اسرع وقت جمع بندی و برای اخذ خسارت به تهران ارسال خواهد شد

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.