پایان سومین رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال بسیج در شیراز

مرحله استانی سومین رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال بسیج در شیراز در حالی به کار خود پایان داد که پس از دو روز رقابت بی وقفه بین ۵۱ تیم شرکت کننده نفرات برتر هر رشته معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مراسم اختتامیه سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان فارس با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار و فرمانده سپاه فارس و جمعی از مدیران دستگاه‌های همکار، برگزار و طی آن از برگزیدگان و دستگاه‌های همکار در برپایی این رویداد، قدردانی شد.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در این مراسم خطاب به رقابت‌کنندگان در این رویداد کار آنان را همچون فرماندهان در هشت سال دفاع مقدس دانست و اظهارداشت: باید حال و هوای شیرازی بودن را در فضای کارخانه نوآوری و تولیدات دیجیتالی حس کرد.

امام جمعه شیراز با تأکید بر اینکه جنس و سنخ تولیدات این بخش باید با دیگر اماکن متفاوت باشد، تصریح کرد: فیض روح قدسی را باید در کارخانه نوآوری و در کار‌هایی که از این کارخانه بیرون می‌آید ببینیم.

او رقابت امروز را نه درون فرهنگی که مابین تمدنی عنوان و تاکید کرد: باید چیزی که ارائه می‌شود، برند شیراز را بیان کند و این امر در دنیا نمود داشته باشد.

آیت‌الله دژکام با بیان اینکه همه ما فشار دنیا را بر این مردم و کشور لمس می‌کنیم، تصریح کرد: اگر کسی می‌گوید چنین چیزی نیست، حتما مشاعرش عیب دارد و هنوز به درستی شرایط را درک نکرده است.

نماینده ولی فقیه در فارس با تاکید بر یافتن راه‌حلی برای رفع این مشکلات ادامه داد: تسلیم شدن، یک راه‌حلی است که عده‌ای ارائه می‌دهند؛ اما باید دانست که اگر هم تسلیم شویم، باز هم مسئله حل نمی‌شود.

او خطاب به شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها راه حل دوم را همین راه عنوان کرد و گفت: حال شما جوانان، کدام راه را انتخاب می‌کند؟ آیا دوست دارید از گردونه حل مشکلات حذف شوید؟ یا همین راهی که در پیش گرفته‌اید را ادامه دهید و بگوبید "ما می‌توانیم"؟

امام جمعه شیراز با یادآوری اینکه راه سومی نیز وجود دارد، تصریح کرد: عده‌ای گفتند راه میان‌بر دیگری نیز وجود دارد و آن مذاکره است؛ اما دشمن ثابت کرد روی حرف خود نمی‌ماند و مذاکره هیچ دستاوردی ندارد و نباید آینده کشور را به آن گره زد بلکه باید به اتکای جوانان و توانمندی داخلی به پیش حرکت کرد.

آیت‌الله دژکام با تأکید بر اینکه ما از ابتدا راه حسینی را شروع کرده و این مسیر مشکلات زیادی دارد، ادامه داد: افرادی که برای پیشبرد اهداف اسلام و عزتمندی ایران کار می‌کنند ستودنی هستند و امیدواریم آینده از آن شما باشد.

در ادامه این مراسم محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس خطاب به فعالیت تولید محتوای بسیج همه گروه‌های سنی و تخصصی را نیازمند فعالیت‌های این افراد دانست و اظهار داشت: شما باید کارشناسانه به مسائل ورود کرده، مشکلات را شناسایی کنید و با تولید محتوا به حل مشکلات بپردازید.

ایمانیه گفت: همه سازمان‌ها به حالت خشکی رسیده‌اند که راه را برای حضور شما باز نمی‌کنند، پس وظیفه شکستن این گره‌ها کار بنده و همکارانم و وظیفه کار جهادی و شبانه‌روزی نیز با شماست.

پایان سومین رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال بسیج در شیراز

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس در این مراسم گفت: همزمان با سراسر کشور سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان فارس طی روز‌های ۱۲ تا ۱۴ آبان‌ماه در محل کارخانه نوآوری شیراز برگزار شد.

محمد صحت، با یادآوری فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای تولید محتوای دیجیتال و فعالیت در فضای مجازی گفت: رهبر معظم انقلاب اخیراً در سخنانی بر ضرورت تولید محتوا و پرداختن به آن در فضای مجازی تأکید داشتند و فرمودند که افراد زیادی در جامعه هستند که متخصص در این کار هستند و می‌توان از ظرفیت آنان استفاده کرد به همین دلیل با استفاده از اجرای چنین برنامه‌هایی به دنبال تحقق منویات معظم‌له هستیم.

صحت بیان کرد: قریب ۲۰۰ شرکت‌کننده در این رویداد طی دو روز به صورت شبانه‌روزی با یکدیگر به رقابت پرداختند که امروز از گروه‌های برگزیده تجلیل به عمل خواهد آمد. ضمن اینکه گروه‌های اول هر رشته هم به مرحله کشوری این رویداد که در هفته بسیج برگزار خواهد شد، راه خواهند یافت.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس یادآور شد: این رویداد در بخش‌های بازی‌های تلفن همراه، نرم‌افزار‌های تلفن همراه و پویانمایی شامل موشن گرافیک، کمیک موشن کات اوت دو بعدی و استاپ موشن برگزار شد.

او با بیان اینکه یکی از اهداف مهم این رویداد شناسایی استعداد‌ها در زمینه تولید محتوای دیجیتال است، گفت: به گروه‌های برگزیده مرحله کشوری رویداد علاوه بر جوایز در نظر گرفته پشتیبانی‌های مالی برای تجاری‌سازی محصولات آن‌ها اعطا می‌شود.

صحت با اشاره به جوایز در نظر گرفته شده برای این رویداد گفت: در مرحله استانی رویداد جایزه تیم نخست ۷ میلیون تومان در هر رشته، تیم دوم ۵ میلیون تومان و تیم سوم ۲ میلیون تومان است که امروز تقدیم برگزیدگان می‌شود.

پایان سومین رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال بسیج در شیراز

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس در پایان ضمن قدردانی از دستگاه‌های همکار در اجرای این رویداد گفت: پارک فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی واحد استان فارس استان فارس، اداره ارشاد، شهرداری شیراز، معاونت فرهنگی شهرداری شیراز و کارخانه نوآوری شیراز در اجرای این برنامه ما را یاری دادند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار