در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

دام شرکت‌های هرمی به بهانه استخدام و سرمایه گذاری جوانان

معاون اجتماعی پلیس آگاهی ناجا گفت: وعده پرداخت سود‌های کلان بابت معرفی زیر مجموعه از سوی لیدر‌های شرکت‌های هرمی، پوچ و فریبکارانه است.

سرهنگ شهاب امینی معاون اجتماعی پلیس آگاهی ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در پی دریافت شکایات مردمی مبنی بر فعالیت تعدادی از جوانان و افراد جویای کار در شرکت‌های هرمی به بهانه استخدام، سرمایه گذاری اقتصادی، دریافت تسهیلات و ...، بلافاصله اقدامات پلیس برای دستگیری سرشاخه‌های اصلی شرکت‌های هرمی آغاز شد.

وی افزود: کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی موفق شدند در یک عملیات هماهنگ و منسجم، سرشاخه‌های اصلی این شرکت‌ها را شناسایی کنند که در نتیجه این افراد دستگیر شدند.

سرهنگ امینی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی در بازرسی از مخفیگاه متهمان توانستند سیستم‌های رایانه‌ای و جزوه‌های آموزشی که مورد استفاده متهمان در انجام جرم بوده را کشف کنند.

وی با بیان اینکه فعالیت شرکت‌های هرمی طبق قانون ممنوع است، گفت: وعده پرداخت سود‌های کلان بابت معرفی زیر مجموعه از سوی گردانندگان یا لیدر‌های شرکت‌های هرمی، پوچ و فریبکارانه است و افرادی که به دنبال کار هستند نباید در دام این گونه شیادان بیفتند.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا خطاب به شهروندان تاکید کرد: از پرداختن به فعالیت‌هایی که دریافت سود آن منوط به وارد کردن اعضای جدید است، خودداری کنند و موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.


بیشتر بخوانید

انهدام شرکت هرمی در جنوب تهران


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۰ ۰۱ فروردين ۱۴۰۱
درود
آخرین اخبار