رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهاباد گفت: ۳۶ دستگاه ابنیه فنی خسارت دیده ناشی از سیل در محور‌های مواصلاتی نیازمند تعمیر فوری است.

محسن خادمی رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهاباد میزان خسارت وارد آمده به ابنیه‌های راه‌ها را ۸۵ میلیارد ریال اعلام کرد و در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: با دریافت گزارشی مبنی بر مسدود شدن مسیر‌های محور‌های مواصلاتی از جمله مسیر مهاباد به پیرانشهر از طرف جاده پسوه مراتب در دستور کار قرار گرفت و تمام تجهیزات برای رفع انسداد جاده به محل اعزام شدند.

خادمی با بیان اینکه سیل موجب شده تا ۳۶ دستگاه ابنیه فنی به تعمیر فوری نیاز پیدا کند، افزود: هم اکنون مسیر جاده پسوه با تلاش راهداران با استفاده از ۲ دستگاه گریدر و چهار دستگاه لودر بازگشایی شده و شهروندان در صورت ضرورت می‌توانند در این مسیر سفر خود را ادامه دهند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد اذعان کرد: همچنین جاده مسیر روستای "آلبلاغ" و "خاتون باغ" و خروجی شهر از طرف "قاضی‌آباد" نیز که به علت سیلابی شدن و سرازیر شدن گل و لای و سنگ مسدود شده بود، هم اکنون بازگشایی شده است.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.