مطهری: من از هواداران عذرخواهی می‌کنم/ بحران در پرسپولیس را درک نمی‌کنم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی سرخپوشان برابر تیم گل گهر سیرجان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید مطهری مربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی سرخ‌ها مقابل گل‌گهر در ورزشگاه آزادی اظهار کرد: با توجه به شرایط زمین، بازی بسیار سنگین بود. گل‌گهر واقعاً تیم خوبی است، اما با فرصت چهار روزه‌ای که در اختیار داشتیم و ۲ روز آن به ریکاوری بعد از بازی اختصاص داشت فقط توانستیم ۲ جلسه کار تاکتیکی انجام بدهیم.  

او افزود: بعد از مدت‌ها توانستیم در نیمه اول با یک شکل جدید بازی کنیم و خوب هم بازی می‌کردیم، اما یکسری مشکلات کوچک داشتیم که همه این‌ها طبیعی است. البته  نمی‌شود در عرض ۴۸ ساعت فرم بازی را به یکباره عوض کرد. بازیکنان وینگر ما عرض حمله را خوب نمی‌ساختند، اما نهایت تلاش خود را انجام دادند.

مربی پرسپولیس ادامه داد: مهاجمان ما باید در آن جلو بیشتر توپ نگه می‌داشتند، اما با ۲ جلسه تمرین بازیکنان کار‌های ترکیبی خوبی انجام دادند و تنها روی یک اتفاق در بدترین زمان ممکن گل خوردیم. در نیمه دوم با تغییراتی که دادیم به بازی برگشتیم و مالکیت خوبی داشتیم، اما متأسفانه نشد که ۳ امتیاز بازی را بگیریم و به همین خاطر از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنیم.

او درباره تغییرات زیاد در ترکیب پرسپولیس عنوان کرد: همه بازیکنان ما متعهدانه کارشان را انجام می‌دهند چه آن‌هایی که بیرون و چه آن‌هایی که داخل زمین بودند نهایت تلاش خود را انجام دادند. من از این طرف و آن طرف می‌شنوم که پرسپولیس بحران دارد، اما واقعاً این حرف را درک نمی‌کنم. تیم ما به این خوبی بازی کرده و در این ۲ سالی که ما مسئولیت داشتیم به بهترین شکل کار کرده است. ضمن آنکه کمبود‌هایی هم داریم، اما می‌بینید که قوی‌تر از بهانه‌های‌مان هستیم. باید زحمت بکشیم و نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم تا تیم بهتری باشیم. اینکه بخواهیم بهانه بیاوریم درست نیست.

مطهری گفت: فقط ۴ بازی گذشته و با صدر جدول ۳ امتیاز فاصله وجود دارد. من از هواداران پرسپولیس می‌خواهم باهوش باشند و اسیر فضای مجازی نشوند. آن‌ها همیشه تیم‌شان را حمایت کنند، چون پرسپولیس یک تیم نیست بلکه یک فرهنگ و فلسفه است. همه ما باید فرهنگ بالای خودمان را نشان بدهیم.  

او درباره اینکه گفته می‌شود ۲ بازیکن به این تیم اضافه خواهند شد، عنوان کرد: اجازه بدهید درباره این موضوع صحبتی نکنم و مسئولان درباره آن توضیح می‌دهند.


بیشتر بخوانید


 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهبازی از اصفهان
۱۳:۴۱ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
آقای مطهری درست میگه تیم لنگ تیم نیست یک فرهنگ است آنهم فرهنگ هوچی گری
آخرین اخبار