آب آشامیدنی سالم در شهر‌های استان اردبیل تامین می‌شود

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: آب آشامیدنی در شهر‌های این استان مطلوب نیست و تلاش بر این است که آب سالم برای تمامی مناطق استان تامین شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی حیدری اناری، مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل امروز در بررسی آخرین وضعیت منابع آب استان گفت: مردم در تمام نقاط استان نیازمند تامین آب در بخش‌های مختلف به خصوص آب آشامیدنی هستند و باید در این راه تمامی همت، امکانات و نیروی انسانی سازمان بسیج شود تا از موانع و چالش‌های موجود عبور کنیم.

او که به تازگی بعنوان مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل منصوب شده است، افزود: تامین آب سالم و حفاظت از محیط‌زیست از اولویت‌های دولت است و پیش‌بینی می‌شود در بودجه سال آینده اعتبار لازم برای شبکه آب اردبیل تخصیص یابد. 

حیدری بر لزوم برنامه‌ریزی برای مصرف بهینه آب تاکید کرد و گفت: کیفیت آب آشامیدنی شهر اردبیل با اجرای طرح‌های مختلف کوتاه مدت و بلندمدت ارتقا می‌یابد و دولت اعتبار خوبی به این امر اختصاص می دهد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل با اشاره به اجرای طرح های مختلف سدسازی و آبرسانی در سطح استان خواستار تکمیل و تسریع در احداث این طرح ها برای خدمت رسانی مطلوب به مردم استان شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.