فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف هشت فقره سرقت احشام و دستگیری سارق حرفه‌ای با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان ملایر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ محمدباقر سلگی فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: به دنبال وقوع سرقت احشام در شهرستان این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این یگان قرار گرفت و با ۷۲ ساعت کار اطلاعاتی دقیق و بی وقفه، سرانجام مخفیگاه سارق غیربومی در خارج از این شهرستان شناسائی شد.

او با بیان اینکه با هماهنگی با دستگاه قضائی در استان همجوار و گرفتن نیابت، در یک عملیات ضربتی این سارق توسط ماموران دستگیر شد، ادامه داد: در تحقیقات فنی و تخصصی از متهم، نامبرده به تعداد هشت فقره سرقت اعتراف کرد و با تشکیل پرونده این سارق حرفه‌ای به مراجع قضائی تحویل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر همچنین از دستگیری سه سارق و کشف ۱۱ فقره سرقت با تلاش ماموران کلانتری ۱۱ شهدای این شهرستان خبرداد و افزود: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و دستگیری سارقان، ماموران کلانتری ۱۱ شهدا در مناطق مورد نظر با انجام کار فنی و اطلاعاتی، مکان‌های اختفای سارقان را شناسائی کردند.

سلگی افزود: ماموران پلیس پس از انجام هماهنگی با مرجع قضائی و طی سه مرحله عملیات ضربتی و غافلگیرانه، سه سارق را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه یکی از سارقان، تعدادی اموال مسروقه را کشف کردند.

او عنوان کرد: سارقان دستگیر شده به دو فقره سرقت مغازه، دو فقره سرقت اماکن خصوصی، چهار فقره سرقت داخل خودرو و سه فقره سرقت منزل و گوشی تلفن همراه اعتراف کردند و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

این مقام مسئول با تقدیر از همکاری‌های مجدانه دستگاه قضائی در شناسائی و دستگیری مجرمان، تأکید کرد: شهروندان هرگونه رفتار و حرکات مشکوک مرتبط را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.