تیم فوتبال آلومینیوم اراک عملکرد درخشانی را در فصل کنونی لیگ برتر از خود نشان داده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر جام خلیج فارس شب گذشته با برگزاری ۴ دیدار به اتمام رسید. مسابقه‌هایی که مانند روز قبل آن هیچ کدام از تیم‌های مدعی نتوانستند مقابل حریفانشان به برتری دست یابند تا صدر جدول لیگ برتر به نام فرهاد مجیدی و تیمش آبی رنگ شود.

در رقابت‌های این فصل هم تقریبا همان تیم‌های همیشگی استقلال، سپاهان و پرسپولیس مدعیان اصلی لیگ برتر هستند، اما در میان این تیم‌ها آلومینیوم اراک نمایشی در حد یک مدعی قهرمانی در لیگ برتر از خود نشان داده است.

تیم رسول خطیبی در لیگ بیست و یکم و در میان تمام ۱۶ تیم لیگ برتری تنها تیمی است که گلی را دریافت نکرده است و در تمام مسابقات دروازه خود را بسته نگهداشته است. این رکورد در شرایطی به دست آمده که آلومینیوم اراک بازی‌های سختی مقابل فولاد و پرسپولیس را نیز در این ۴ هفته برگزار کرده و گلی را دریافت نکرده اند.

شاگردان خطیبی در کنار تیم‌های گل گهر سیرجان، پیکان و استقلال تهران اکنون یکی از ۴ تیم لیگ برتری هستند شکستی را نیز تجربه نکرده اند  و این عملکرد نشان از پیشرفت تیم رسول خطیبی نسبت به سال گذشته مسابقات لیگ برتر است.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک که با ۸ امتیاز و بالاتر از پرسپولیس در رتبه چهارم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد این فصل را با اقتدار آغاز کرده است و اگر شاگردان خطیبی این عملکرد مثبت را ادامه دهند می‌توانند حداقل به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده امیدوار باشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار