همایش «تا قله پیشرفت» توسط قرارگاه جهادی پیشرفت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام در شهرستان سوادکوه برگزار و بیش از هزار بسته معیشتی در این شهرستان توزیع شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در همایش «تا قله پیشرفت»، میثم نعمتی مسئول قرارگاه جهادی پیشرفت بنیاد احسان در خصوص عملکرد این بنیاد در رابطه با اشتغال زایی در شهرستان سوادکوه گفت: در یکسال گذشته در بنیاد احسان تلاش کرده ایم تا با استفاده از ظرفیت مردم در نقاط مختلف کشور به روند اشتغل زایی سرعت ببخشیم. در شهرستان سوادکوه نیز با ایجاد ساختاری به نام «جهاد پیشرفت سوادکوه» به این امر اهتمام ورزیدیم.

نعمتی اضافه کرد: در این شهرستان با کمک‌های مردمی و همت بنیاد احسان، هزار بسته معیشتی به دست نیازمندان سوادکوه رسانده شده است.

وی در خصوص طرح‌های ایجاد شغل در شهرستان هم گفت: با نشستی که با فعالان اجتماعی و اقتصادی سوادکوه طی ماه‌های گذشته داشته ایم، ظرفیت‌ها را شناسایی کرده و با راه حل‌های ارائه شده توسط فعالان شهرستان و کارشناسان اقتصادی اقدام به حمایت از مشاغل مختلف نموده‌ایم که از جمله‌ی این مشاغل می‌شود از کارگاه‌های خیاطی، کشاورزی و کارگاه صنعتی نام برد.

مسئول قرارگاه جهادی پیشرفت بنیاد احسان در پاسخ به سوالی در خصوص نحوه عملکرد قرارگاه پیشرفت شهرستان سوادکوه گفت: این قرارگاه علاوه بر تامین مالی ایده‌های برگزیده، وظیفه دارد ایده‌های شغلی کارآمد را به حامیان مالی و مشاغل بزرگ تر معرفی کند و در حوزه‌های دیگری از جمله خانواده و تعلیم و تربیت نیز به فعالیت بپردازد.

گفتنی است بنیاد احسان در حدود ۱ سال است که در این شهرستان  فعالیت‌های پیشرفت شهرستانی خود را آغاز کرده است.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار