نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: تا دو سال آینده با تایید وزیر راه و شهرسازی در استان همدان، ۱۰۰ هزار واحد مسکونی جدید ساخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید رضا حاجی بابایی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گفت: تا دو سال آینده با تایید وزیر راه و شهرسازی در استان ۱۰۰ هزار واحد مسکونی جدید ساخته می‌شود تا قیمت مسکن و اجاره بها در استان کاهش پیدا کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در شورای اسلامی با بیان اینکه سامانه ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در همدان باز شد، گفت: اعلام طرح نهضت ملی مسکن از سوی دولت سیاست ارزشمندی است که به موازات جهش تولید در بخش مسکن به رونق سایر بخش‌های راکد اقتصادی کمک می‌کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در شورای اسلامی با اشاره به اینکه با دستور فوری وزیر راه و شهرسازی مبنی بر بازگشایی سریع سامانه مسکن همدان، این سامانه از امروز در دسترس مردم قرار گرفته است خواستار توجه به این مهم شد.

حاجی بابایی می‌گوید: از این ۱۰۰ هزار واحد، ۵۰ هزار واحد در همدان و ۵۰ هزار واحد در سایر شهر‌های استان ساخته می‌شوند و با ساخت آن‌ها برای ۵۰۰ هزار نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

او بیان کرد: برخی از شهر‌های کشور مانند یزد با جمعیت ۶۰۰ هزار نفری ۱۲ هزار کیلو متر مربع وسعت و استان همدان هم اکنون با جمعیت ۷۰۰ هزار نفری تنها ۵ هزار و ۷۰۰ هزار کیلو متر مربع وسعت دارند و نیاز است با در نظر گرفتن زمین های جدید به محدوده شهری ساخت واحد های مسکونی آغاز شود.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.