مدیرکل دامپزشکی استان گفت: کاروان سلامت و افزایش بهره وری دام با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با انجام فعالیت‌های جهادی و خدمت به قشر آسیب پذیر جامعه در دراز مدت موجب بازسازی اقتصاد روستاها شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حسینی مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان گفت: کاروان سلامت و افزایش بهره وری دام با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با انجام فعالیت‌های جهادی و خدمت به قشر آسیب پذیر جامعه در دراز مدت موجب بازسازی اقتصاد روستاها، شکل گیری مهاجرت معکوس و فعال شدن مجدد روستا‌ها می‌ شود  که این مسئله خود در تامین و حفظ امنیت غذایی پایدار جامعه حائز اهمیت است و از فعالیت‌های این تیم در شهرستان‌های شمالی استان تشکر کرد.

وی ادامه داد: امید است با برنامه ریزی و هماهنگی‌های لازم بتوان از ظریفیت‌های بالقوه این تیم در خدمت رسانی به دامداران، روستائیان و بهره برداران جنوب استان نیز بهره‌مند شد.

دکتر اشعریون مدیر پروژه کاروان سلامت گفت: در حوزه سیستان جهت ارائه خدمات تخصصی دامپزشکی به روستائیان، عشایر و اقشار آسیب پذیر در ۵۲ روستا به ۵۸۶ خانواده خدمات دامپزشکی رایگان ارائه گردیده است و این کاروان در نظر دارد این خدمات را به سایر مناطق محروم و کمتر برخوردار استان نیز با هماهنگی و همکاری اداره کل دامپزشکی استان ارائه دهد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.