مانور مبارزه با سوسک سرخرطومی حنایی در شهداد

مدیر جهاد کشاورزی کرمان گفت:مانور شناسایی و روش‌های مبارزه با آفت سوسک سر خرطومی حنایی نخیلات از تابستان امسال در باغ های منطقه شهداد اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،مانور شناسایی و روش‌های مبارزه با آفت سوسک سر خرطومی حنایی نخیلات که اوایل تابستان امسال در باغ های منطقه شهداد از قرنطینه خارج شده بود با حضور کشاورزان، تعدادی از مدیران و کارشناسان سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی کرمان، بخشدار شهداد، امام جمعه، عوامل انتظامی و نظامی و مسئولان محلی اندوهجرد به اجرا در آمد.

 نخعی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمان گفت: مانور شناسایی و روش‌های مبارزه با آفت سوسک سر خرطومی حنایی نخیلات که اوایل تابستان امسال در باغ های منطقه شهداد از قرنطینه خارج شده بود با حضور کشاورزان، تعدادی از مدیران و کارشناسان سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی کرمان، بخشدار شهداد، امام جمعه، عوامل انتظامی و نظامی و مسئولان محلی اندوهجرد به اجرا در آمد.

او اظهارکرد: هدف از اجرای این مانور شناساندن اهمیت مبارزه اضطراری و سریع با این آفت قرنطینه‌ای و حساسیت بیشتر باغداران در این خصوص می‌باشد تا با اجرای چنین اقداماتی تاثیر واقعی را در آینده نزدیک به نمایش بگذارد.

نخعی افزود: ضمن اجرای این مانور، جلسه ­ای با حضور مسئولان و عوامل مذکور تشکیل و در خصوص کنترل و مهار این آفت آموزش‌های لازم و راهکار‌های اجرایی ارائه شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار