رئیس پلیس راه استان همدان گفت: دیروز با وجود بارندگی و لغزندگی جاده‌ها ۳۰ مورد تصادف جرحی و خسارتی در استان داشته ایم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ رضا عزیزی، رئیس پلیس راه استان همدان گفت: طی شبانه روز گذشته ۲ تصادف جرحی و ۲۸ تصادف خسارتی در جاده‌های استان داشته ایم.

او با اشاره به خشک بودن جاده‌های استان افزود: دو راننده خوردو‌های سواری در مسیر جاده‌های همدان به رزن و همدان به کرمانشاه هم واژگون و راننده‌ها زخمی شدند.

همچنین، سرهنگ فرخ جمالی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: در مدت مشابه سال گذشته آمار فوتی‌های منجر به فوت در استان همدان ۲۲ نفر بوده است.

او با بیان اینکه ۱۳ مورد از فوتی‌های سال جاری، عابر پیاده بوده‌اند، تصریح کرد: متأسفانه وضعیت فوتی‌های عابر پیاده در همدان خوب نیست و این آمار یک هشدار محسوب می‌شود که همشهریان باید به آن توجه کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان با اشاره به حوادث درون شهری چند روز گذشته در همدان افزود: روز اول بارندگی‌ها در همدان شاهد ۳۳ فقره تصادف رخ داد که در روز‌های بعد تصادفات به مراتب کمتر شد.

سرهنگ فرخ جمالی گفت: بیشترین دلیل وقوع حوادث راهنمایی و رانندگی در روز‌های بارانی، عدم رعایت سرعت مطمئنه است، علاوه بر این لغزندگی جاده در ساعات اولیه بارش دیگر دلیل وقوع تصادفات است.

او تاکید کرد: به همشهریان توصیه می‌شود در روز‌های بارانی موارد ایمنی را رعایت کرده و با دید مناسب رانندگی کنند چراکه به دلیل بخار شیشه خودرو و تاریکی بلوار‌ها احتمال وقوع حوادث در روز‌های بارانی افزایش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار