ورزشکاران بورسیه تیراندازی به کمیته المپیک معرفی می‌شوند/ از شرایط نامناسب خوابگاه ملی پوشان تا تأخیر در برگزاری اردو‌ها

سرپرست جدید فدراسیون تیراندازی با تفنگ در خصوص مجمع فوق العاده امروز توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی مبینی در حاشیه مجمع فوق‌العاده فدراسیون تیراندازی با تفنگ درباره مسائل مطرح شده در مجمع اظهار داشت: ۳ کمیسیون ورزشکاران، مربیان و داوران مصوب شد. اساسنامه جدید هم مصوب شد تا در اولین فرصت این کمیسیون‌ها تشکیل شود. تیراندازی رشته المپیکی است و حساسیت بالاست و باید در بازی‌های آسیایی نتایج خوبی بگیریم تکلیف فدراسیون هم باید مشخص شود.

سرپرست فدراسیون تیراندازی درباره اینکه آیا شما برنامه‌ای برای تغییرات در کادر فنی دارید، گفت: خیر نداریم، اما وضعیت خوابگاه‌ها مناسب نیست و ما هم نظارت داریم تا شرایط بهتر شود. البته با توجه به شرایط اردو‌ها با ۵ روز تاخیر برگزار می‌شود. لیگ‌ها هم در حال پیگیری است.

مبینی درباره نتایج فروغی در مسابقات جام ریاست جهانی، خاطرنشان کرد: قوانین تیراندازی تغییر کرده و تا ورزشکار بخواهد خود را تطابق دهد زمان می‌برد. او در میکس و انفرادی خوب ظاهر شده، فروغی نابغه تیراندازی است و امیدواریم برای بازی‌های آسیایی تمرینات مستمر داشته باشد. در تیراندازی ورزشکار باید از نظر روانی هم در اوج باشد.

وی همچنین درباره معرفی ورزشکار بورسیه به کمیته ملی المپیک، تصریح کرد: با پیمان فخری جلسه‌ای داشتیم، ۱۰ نفر به کشور ما سهمیه دادند که ۵ نفر خانم و ۵ نفر آقا بودند. خانم سهمیه ما بوده است، بعد از معرفی کمیته فنی را تشکیل دادم که مخالفان و موافقان حضور داشتند، انتخاب ورزشکار شاخص‌ها و استاندارد‌هایی دارد که کارشناسی لازم انجام شد و به این نتیجه رسیدیم که کرم‌زاده این ویژگی را دارد که برای بورسیه معرفی شد البته همه بچه‌های ما خوب هستند.

وی درباره اینکه گفته شد پورحسینی هم برای بورسیه گزینه بوده، خاطرنشان کرد: بورسیه برای ورزشکاران آینده‌دار و جوان است که البته براساس شاخص‌ها ورزشکار انتخاب می‌شود. کمیته به ما سهمیه خانم داد و کرم‌زاده بالاترین رای را آورد. سجاد پورحسینی نفر دوم رزرو آقا بوده است. سجاد هم از ورزشکاران خوب ماست و بعد از فروغی یکی از ورزشکارانی است که در تپانچه می‌توان به او امیدوار بود.

علیپور مدیر روابط عمومی فدراسیون درباره تقسیم پاداش سرپرستی دادگر در روز تودیع و معارفه بین کارمندان، عنوان کرد: دادگر پاداشی را که از سوی وزارت گرفته بود را به طور خودش و دلخواه بین کارمندان فدراسیون نقسیک کرد و بخشی از آن را هم به خیریه داد تا در جهت کار‌های خیر صرف شود.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار