مهم‌ترین حوادث قزوین امروز یکشنبه شانزدهم آبان ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: ماموران انتظامی پاسگاه نیکوئیه در حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیونت ایسوزو، حامل گوسفند مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو ۳۷ راس گوسفند زنده فاقد مجوز حمل، کشف و ۲ نفر را در این خصوص دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان مربوطه ارزش ریالی دام‌های کشف شده حدود یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: متهم به مراجع قضایی معرفی و دام‌ها به اداره دامپزشکی شهرستان تحویل داده شد.

کشف لوازم آرایشی و بهداشتی در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۲۰ اقبالیه در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه سواری ۴۰۵ که با پلاک مخدوش در حال حرکت بود مشکوک ودستور توقف آن را صادر کردند.

سرهنگ بیژن خدایی افزود: راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست، با افزایش سرعت قصد متواری شدن از محل را داشت، که در تعقیب و گریز صورت گرفته، با هوشیاری و سرعت عمل ماموران خودرو متوقف و هر ۲ نفر سرنشین آن دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین ادامه داد: در بازرسی از آن هزار و ۲۵۰ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف شد.

سرهنگ خدایی با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان مربوطه ارزش ریالی محموله کشف شده ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر دربویین زهرا

فرمانده انتظامی شهرستان بویین زهرا گفت: ماموران یگان امداد شهرستان بوئین زهرا، در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

سرهنگ حسین رشیدتبار افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۵ کیلو گرم تریاک که به صورت ماهرانه در خودرو جاساز شده بود کشف و ۳ نفر را در این خصوص دستگیر شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار