مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری کرمان گفت: دستفروشانی که منجر به سدمعبر شده‌اند، به محل‌های مجاز تعیین‌شده منتقل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  محمود ایرانمنش مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان با اشاره به برگزاری نخستین جلسه عملیاتی ستاد ساماندهی بازار بزرگ کرمان، افزود: فعالیت‌های ستاد ساماندهی بازار کرمان تا زمان رفع تمام مشکلات ادامه دارد.

او خاطرنشان کرد: به‌دلیل تنوع مشکلات در بازار بزرگ کرمان و همچنین فرادستگاهی بودن این مشکلات، شهرداری پیشنهاد تشکیل ستاد ساماندهی بازار بزرگ کرمان را مطرح کرد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان بیان کرد: اولین جلسه عملیاتی این ستاد با حضور همه اعضا، جهت بررسی و آشنایی با مشکلات در محل بازار تشکیل شد.

ایرانمنش خاطرنشان کرد: بعد از بازدید اعضا از بازار، مقرر شد در اولین اقدام، دستفروشانی که منجر به سدمعبر در محدوده بازار شده‌اند، به محل‌های مجاز تعیین‌شده در بازارچه‌های واقع در بلوار ۲۲ بهمن و اطراف میدان شهدا که برای این منظور ایجاد شده است، منتقل شوند.

او ادامه داد: در بازدید موردی اعضای ستاد ساماندهی بازار کرمان از صنوف و مشاغلی که موجب سد معبر هستند، هر یک از نمایندگان دستگاه‌ها بنا به وظیفه قانونی خود، اقدام به صدور اخطاریه و اخذ جریمه کردند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان یادآور شد: ستاد ساماندهی بازار بزرگ کرمان با محوریت فرمانداری کرمان ایجاد شده و اقدامات آن در بازار به‌صورت دائمی تا زمان رفع مشکل ادامه دارد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: شهرداری ، سد معبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار