تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان در اولین بازی خود در جام باشگاه‌های فوتبال زنان آسیا مقابل بنیادکار ازبکستان به برتری دست پیدا کرد.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در آغاز دومین دوره رقابت‌های آزمایشی جام باشگاه‌های فوتبال زنان آسیا، تیم‌های شهرداری سیرجان و بنیادکار تاشکند از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه عقبه اردن به مصاف یکدیگر رفتند. تیم‌هایی که در رقابت‌های لیگ داخلی ایران و ازبکستان فصل گذشته موفق شده بودند عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.
 
این دو تیم به همراه تیم‌های گوکولام کرالا هند و امان کلاب اردن چهار تیم برگزارکننده تورنمنت آزمایشی جام باشگاه‌های فوتبال زنان آسیا هستند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا با برگزاری این تورنمنت آزمایشی به دنبال نهایی‌کردن برگزاری این رقابت‌ها در عرصه فوتبال زنان با حضور تیم‌های برتر قاره در منطقه غرب و شرق آسیاست.

نتیجه دیدار شهرداری سیرجان و بنیادکار ازبکستان

بدین ترتیب تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانان جام باشگاه‌های آسیا در کشور اردن موفق شد با نتیجه ۲ بر یک بنیادکار ازبکستان را شکست دهد و با کسب سه امتیاز شیرین، اولین گام خود را محکم و با انگیزه بردارد.

در این دیدار رقیه جلال نسب در دقیقه ۵ و زهرا علیزاده در دقیقه ۶۸ موفق به گلزنی شدند و تک گل حریف از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

زهرا علیزاده با یک گل و یک پاس گل برترین بازیکن زمین بود.

حضور تیم بانوان شهرداری سیرجان در رقابت های جام باشگاه های آسیا

تیم شهرداری سیرجان قرار است در دومین دیدار خود به مصاف گوکولا کرالا هند برود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار