ستاد اجرایی فرمان امام به کمک معلولان گلستانی آمد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان گفت: به همت بنیاد ۱۵ خرداد،طرح "مثبت حرکت" با هدف تأمین و اهدای ویلچر به معلولان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ، سلمان زاده مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان گفت: مرحله  نخست طرح "مثبت حرکت" بنیاد ١۵ خرداد برای تأمین ویلچر معلولان مناطق کم‌برخوردار از امروز آغاز شد که به تدریج بین معلولان توزیع و اهدا خواهد شد.

او با اشاره به تفاهمنامه ستاد اجرایی فرمان امام و سازمان بهزیستی افزود: ستاد اجرایی نسبت به تأمین و اهدای ٢٧ هزار ویلچر متعهد شده است که این ویلچر‌ها به تدریج در اختیار معلولانی که از طریق بهزیستی و بنیاد ١۵ خرداد شناسایی می‌شوند، توزیع می‌ شود.

سلمان زاده گفت: اولویت توزیع در وهله‌ اول با افرادی است که توانایی خرید ویلچر را نداشته باشند.

سلمان زاده گفت: توزیع وسایل کمک توانبخشی و اهدای بسته‌های معیشتی نیز از دیگر خدماتی است که ستاد اجرایی فرمان امام (ره)به معلولان ارائه می‌کند.

او گفت: حسب تفاهمی که این ستاد با سازمان بهزیستی داشته  ا ست و در راستای مأموریت بنیاد ١۵ خرداد، این بنیاد متعهد به تأمین ویلچر برای افراد زیر ١۴ سال شد.

سلمان زاده گفت: نکته جالب این حرکت، تولید این ویلچر‌ها در یک مؤسسه خیریه است که کارگران و کارکنان آن همگی افراد دارای معلولیت هستند و در واقع با همت و سرمایه‌گذاری ستاد اجرایی فرمان امام، از ظرفیت معلولین برای خدمت‌رسانی به معلولین استفاده شده است.

تمام این ویلچر‌ها ایرانی و دارای استاندارد و از مواد مرغوب و باکیفیت هستند و ارزش هر ویلچر هم ۲ میلیون تومان است.

 در مرحله اول  ۱۰۰ دستگاه ویلچر اهدا می شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.