رییس اداره برنامه ریزی فعالیت‌های فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: اعتقاد ما بر این است که معلمان هنرمند دانش آموزانی شاداب و هنرمند تربیت می‌کنند و بر همین اساس جشنواره معلمان هنرمند طراحی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سعید خادمی در آیین افتتاحیه دومین جشنواره معلمان هنرمند کشور در شیراز گفت: بر اساس تصمیماتی که در اتاق فکر مجموعه فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش گرفته شد رشته‌هایی از جشنواره حذف و رشته‌های دیگری جایگزین شدند.

رییس اداره برنامه ریزی فعالیت‌های فرهنگی هنری اداره کل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: از ویژگی‌های خوب دومین جشنواره معلمان هنرمند در نظر گرفتن ۷ رشته برای حضور و شرکت معلمان بازنشسته است.

خادمی گفت: کیفیت برگزاری نخستین جشنواره معلمان هنرمند در سال گذشته به میزبانی شیراز بسیار خوب بود و به همین دلیل دبیرخانه دایمی این جشنواره به شیراز واگذار شد.

او گفت: متقاضیان بخش هنر‌های نمایشی می‌توانند در تمامی رشته‌های مرتبط شرکت و اثر خود را ارسال کنند، اما در بقیه بخش‌های ادبی، نقد، رسانه و فضای مجازی، هنر‌های آوایی و هنر‌های تجسمی می‌توانند در تمامی بخش‌ها شرکت کنند، اما در هر بخش فقط در یک رشته و یک اثر باید ارسال کنند.

خادمی گفت: فرهنگیان بازنشسته علاقمند به حضور در جشنواره نیز می‌توانند در رشته‌های نقد شعر، نقد داستان، پادکست، نمایشنامه‌نویسی، فیلمنامه نویسی، خوشنویسی و نقاشی شرکت کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار