سرهنگ علیرضا پوربه گفت : در پی برخورد یک دستگاه سواری پراید با یکی از گاردریل‌های محور فاروج به شیروان راننده خودرو در دم جان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرهنگ علیرضا پوربه فرمانده انتظامی شهرستان فاروج گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد واژگونی خودرو در محور فاروج به شیروان، بلافاصله اکیپ گشت انتظامی به محل اعزم شدند.


بیشتر بخوانید 


او با اشاره به اینکه در اثر برخورد این خودرو با گارد ریل کنار جاده، راننده خودرو به بیرون پرت شده است، افزود: متاسفانه در همین حین یک دستگاه پراید دیگر نیز که در آن مسیر در حال حرکت بود به طور ناخودآگاه از روی این فرد رد می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج با بیان اینکه راننده سواری پراید قبل از رسیدن به بیمارستان فوت می‌کند، گفت : کارشناسان پلیس راه علت این سانحه را عدم توانایی راننده سواری پراید در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت غیرمجاز تشخیص دادند.

او در پایان به رانندگان توصیه کرد: رانندگان وسائط نقلیه با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سرعت و سبقت‌های غیرمجاز حین رانندگی، جان خود و دیگران را به خطر نیندازند.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.