مدیرکل زندان‌های همدان گفت: چهارمین مرحله از کمک‌های مؤمنانه به تعداد ۲۱۹خانوار بین خانواده زندانیان زیر پوشش انجمن حمایت همدان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، رضا ذوالفعلی نژاد مدیرکل زندان‌های همدان گفت: خانواده‌های نیازمند زندانیان به حمایت مادی و معنوی همه اقشار جامعه نیاز دارند و با هدف کمک به این خانواده‌ها و توانمندسازی آنان، اقدامات گسترده‌ای در انجمن حمایت زندانیان در مرکز استان انجام شده است.

ذوالفعلی نژاد افزود: چهارمین مرحله از کمک‌های مؤمنانه به تعداد ۲۱۹خانوار و به ارزش ۷۷۰میلیون ریال بین خانواده زندانیان زیر پوشش انجمن حمایت مرکز استان توزیع شده است.

او تأکید کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، تعداد ۲۵۰ بسته لوازم التحریر به ارزش ۶۰۰میلیون ریال بین فرزندان محصل زندانیان در مقاطع مختلف تحصیلی توزیع شده است.

مدیرکل زندان‌های استان همدان افزود: با مشارکت ستاد دیه و انجمن حمایت از زندانیان، با پرداخت مبلغ معادل ۱۵۰ میلیون ریال به شکات دو نفر از محکومان مالی زمینه آزادی آنان از زندان فراهم شده است.

ذوالفعلی نژاد گفت: پرداخت ۴موردکمک هزینه رهن مسکن زندانیان جمعاً به مبلغ معادل ۱۲۰ میلیون ریال برای خانواده‌های نیازمند از اقدامات انجام شده در یک ماه گذشته است.

مدیرکل زندان‌های استان همدان بیان کرد: سه مرحله غذای گرم به تعداد۱۰۰۰پرس نیز بین خانواده‌های زیرپوشش توزیع شده است و در مجموع مبلغ یک میلیارد و هشتصد و چهل میلیون ریال به منظور ارائه خدمات حمایتی برای خانواده‌های نیازمند زیر پوشش انجمن در مرکز استان همدان هزینه شده است و این مساعدت‌ها با همت نیکوکاران همچنان ادامه دارد.

ذوالفعلی نژاد افزود: خیران نیک اندیش می‌توانند با مراجعه به مراکز انجمن حمایت در شهرستان‌های اسدآباد، ملایر، نهاوند، تویسرکان و مرکز استان کمک‌های نوع دوستانه نقدی و یا غیرنقدی خود را اهدا کنند و یا کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت بانک مهرایران بنام انجمن حمایت همدان ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۴۸۷۲۳۲۹ واریز کنند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: زندان ، کمک مومنانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.