بنیاد احسان پس از پایان رزمایش توزیع بسته‌های پروتئینی، رزمایش دلگرمی را با توزیع ۱۵ هزار بخاری و آبگرم کن عملیاتی می‌کند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در برنامه‌های خود، حمایت از مردم کمتر برخوردار و مناطق محروم را در اولویت قرار داده است. این بنیاد همزمان با شروع همه‌گیری کرونا، رزمایش‌های همدلی و احسان را با اهداف متفاوت اجرایی می‌کند.

محسن جهانی، معاون حمایت‌های اجتماعی بنیاد احسان گفت: هفتمین رزمایش بنیاد احسان با نام «سفره احسان نبوی» در حال اجراست و حدود یک میلیون کیلو گوشت گوسفندی در قالب بسته‌های پروتوینی در حال توزیع است. رزمایش هفتم گروه‌های خاصی از جمله مادران شیرده و باردار مناطق کم برخوردار را تحت پوشش قرار داده است.

جهانی گفت: در ادامه رزمایش‌ها نیز رزمایش دلگرمی را داریم که تامین بیش از ۱۵ هزار وسیله گرمایشی شامل بخاری و آبگرمکن است و به زودی وارد مرحله توزیع و ارسال می‌شود.

وی تاکید کرد: بنیاد احسان در هر رزمایش یکی از نیاز‌های مردم کمتر برخوردار را تامین می‌کند. البته که مردم و خیرین نیز در این رزمایش‌ها نقش دارند و ۵۰ درصد هزینه‌های رزمایش‌ها توسط این قشر پرداخت و مابقی نیز توسط خود ستاد تامین می‌شود.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار