اراذل و اوباشی که با چاقو و قمه در یکی از خیابان‌های آمل به جان هم افتاده بودند دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سرهنگ رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اشاره به انتشار کلیپ درگیری اراذل و اوباش در یکی از خیابان‌های این شهر در فضای مجازی از شناسایی و دستگیری متهمان در کمتر از یک ساعت در عملیات ضربتی پلیس خبر داد.

او افزود: پس از وقوع درگیری و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت و افرادی که در این درگیری شناسایی شده بودند در کمتر از یک ساعت دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با بیان اینکه این اراذل و اوباش در اختیار محاکم قضایی قرار دارند، ادامه داد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی با افرادی که با رفتار‌های ناشایست سبب سلب امنیت جامعه می‌شوند برابر قانون قاطعانه برخورد می‌کند.

 


انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۰:۰۰ ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
باسلام متاسفانه قانون ضعیف عمل میکنه باید فقط اعدام بشن بدون هیچ فرصتی باید فقط اعدام کرد دونفر اعدام بشن بقیه دیگه غلت میکنن تو جیب شون جاقو بزارن
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۴:۵۱ ۱۷ آبان ۱۴۰۰
متاسفانه اشرار و اراذل در فضای مجازی انقدر بزرگ نشون داده میشن و کسی با گردانندگان این صفحات برخورد نمی کنه که برخی ها میخوان ادای اشرار رو دربیارن ، چون قدرت بدنی اونا رو هم ندارن توی جیبشون یه چاقو و قمه میزارن و ...