معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان یزد گفت: ۲۸ میلیارد تومان وام اشتغال به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان یزدی پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، امیر زین‌العابدین قمی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان یزد با بیان اهمیت توانمندسازی خانوار تحت حمایت این نهاد با پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالگفت: در شش‌ماهه نخست امسال ۲۸ میلیارد تومان وام اشتغال از محل منابع بانکی و امدادی به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان یزدی پرداخت شد.

او افزود: در این مدت ۱۰۴۶ فرصت شغلی شامل ۵۹۲ طرح در زمینه‌های کشاورزی، دام‌پروری، پرورش طیور، زنبورداری، شیلات و همچنین ۴۵۴ طرح در زمینه‌های خدمات، صنایع‌دستی، فرش و گلیم، صنفی و صنعتی، حمل‌ و نقل برای مددجویان تحت حمایت این نهاد ایجاد شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان یزد تصریح کرد: مشاغل ایجاد شده در قالب طرح‌های توان‌افزایی (۱۳۳ مورد)، خودکفایی (۵۷۹ مورد) وکارانگیزی (۳۳۴ مورد) بوده است.

این مسئول اظهار داشت: بهبود فضای کسب‌ و کار، توسعه همکاری با فعالان کسب‌ و کار و توسعه زنجیره‌های ارزش در قالب نظام هدایت شغلی و راهبری شغلی ازجمله راهبرد‌های مهم این نهاد در ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.