قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: افراد بالای ۶۰ سال استان که چهار تا ۶ ماه از دریافت دُز دوم واکسن کرونای آن‌ها گذشته است برای تزریق دُز سوم به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، علی فرهادی،قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان  اعلام کرد: افراد بالای ۶۰ سال که بین چهار تا ۶ ماه از تزریق دُز دوم واکسن سینوفارم یا برکت آنان گذشته است باید برای تزریق دُز سوم به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند، ولی تاکنون برای تزریق دُز سوم واکسن آسترازنکا دستورالعملی صادر نشده است.

وی اظهار داشت: تاکنون ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار دُز واکسن کرونا وارد لرستان و یک میلیون و ۸۹۱ هزار و ۴۵۲ دُز آن برای افراد دارای شرایط تزریق شده است.

وی با بیان اینکه هیچگونه مشکلی در زمینه تامین واکسن کرونا برای شهروندان لرستانی وجود ندارد ادامه داد: تسریع در امر واکسیناسیون و استقبال هرچه بیشتر مردم گام مهمی در راستای مقابله با ویروس کرونا به شمار می‌رود.

فرهادی ادامه داد: با تزریق بیش از یک میلیون و ۸۹۱ هزار دُز واکسن کرونا، ۷۸ درصد شهروندان لرستانی واجد شرایط یک دُز و ۵۲ درصد هر ۲ دُز این واکسن را دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.