مدیرکل روابط عمومی وزارت اقتصاد اخبار منتشر شده در مورد تذکر تند رئیس جمهور به وزیر اقتصاد در مورد وضعیت شاخص بورس را تکذیب کرد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  فرشاد فتوت مدیرکل روابط عمومی وزارت اقتصاد در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: «خبر منتشر شده در برخی رسانه‌ها درباره تذکر رئیس جمهور و گلایه ایشان از عملکرد برخی وزرای اقتصادی دولت کذب محض و شامل اطلاعات نادرست و جهت دار برای تشویق اذهان عمومی است.»


بیشتر بخوانید:


تذکر رئیس جمهور درباره وضعیت بورس تکذیب شد

بر این اساس وزارت اقتصاد و دارایی اخبار منتشر شده در مورد تذکر تند رئیس جمهور به وزیر اقتصاد در مورد وضعیت شاخص بورس را تکذیب کرد.

در همین رابطه محمد مهدی رحیمی مدیر کل روابط عمومی ریاست جمهوری نیز تذکر جدی به خاندوزی را تلویحا تکذیب کرد. رحیمی در حساب توئیترش نوشت:

«بهبود معیشت و زندگی مردم، دغدغه دائمی آقای رئیس جمهور است و وزرا نیز همدلانه و شبانه روزی این موضوعات را دنبال می کنند، در جلسات هیئت دولت هم صمیمانه اما با جدیت و کارشناسی مباحث روز از جمله بورس پیگیری می شود.
آن ها که مدعی هستند دغدغه سهامداران را دارند، خبرسازی کذب نکنند.»

تذکر رئیس جمهور به خاندوزی درباره وضعیت بورس تکذیب شد

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۱۷ آبان ۱۴۰۰
نمی دانم چرا تلفظ این نام خانوادگی آقای خاندوزی هرچه تکرار و تمرین می کنم باز هم اینقدر برای بنده دشوار است؟! شما می توانید ده مرتبه پشت سرهم بگوئید خاندوزی؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۱۷ آبان ۱۴۰۰
محاکمه ستاد شبه علمی کرونا
آخرین اخبار