پورمعروف گفت: احساس امنیت در سطح جامعه و ایجاد آرامش در مخاطبان باید مدنظر اصحاب رسانه مهاباد باشد تا زمینه سوء استفاده برخی از مخاطبان قرار نگیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سرهنگ محمد پورمعروف مسئول معاونت اجتماعی انتظامی مهاباد در نشست خبری با اصحاب رسانه با قدردانی از مشارکت و همراهی آنان در امر اطلاع‌رسانی اظهار کرد: اصحاب رسانه در انتشار و بارگذاری مطالب خود از القای ناامیدی در سطح فضای مجازی خودداری کرده و خبر‌هایی با جنبه مثبت و امنیت روانی مناسب را برای شهروندان اطلاع رسانی کنند.

پورمعروف افزود: خبر‌هایی که از سوی این انتظامی در دسترس خبرنگاران فعال شهرستان قرار می‌گیرد، مورد تایید فرماندهی بوده و اتنظار داریم بدون تغییر محتوا در خروجی سایت‌های و کانال‌های خبری قرار گیرد.

این مقام انتظامی تاکید کرد: اصحاب رسانه و خبرنگاران به طور شبانه روزی می‌توانند پیشنهادها، اخبار، اطلاعات و مشکلات حقوق عامه خود را به فرماندهی انتظامی اطلاع دهند تا در اسرع وقت پاسخ لازم به آن‌ها ارائه شود.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و به دلیل دارا بودن اداره کل صدا و سیما و خبرگزاری جمهوری اسلامی و  از شهر‌های رسانه‌ای استان به شمار می‌رود.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.