روزنامه شیرازنوین، که هفدهم آبان سال ۱۳۹۵ به همت جمعی از فعالان رسانه، متولد شد و به جمع رسانه‌های مکتوب فارس و کشور پیوست، وارد ششمین سال فعالیت خود شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روزنامه شیرازنوین، از آبان ماه ۱۳۹۵ با مدیر مسئولی ضرغام صادقی، پا به عرصه فعالیت رسانه‌ای در فارس گذاشت و به سردبیری حسین امیری و با همکاری جمعی از نخبگان عرصه خبر، عکس و گزارش، به حیات خود ادامه داد، امسال ششمین سالگرد تاسیس خود را جشن می‌گیرد.

این روزنامه، طی سال‌های فعالیت، به همت و با تلاش مجموعه‌ای از فعالان رسانه‌ای، جایگاه خود را در عرصه اطلاع‌رسانی، تثبیت کرده است.

سردبیر روزنامه شیراز نوین در این خصوص گفت: اطلاع رسانی و تحلیل و پردازش اطلاعات در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی در دستور کار این رسانه از ابتدا تاکنون بوده است.

حسین امیری با بیان اینکه شیرازنوین جوان‌ترین روزنامه در شیراز محسوب می‌شود، گفت: این رسانه مکتوب، همواره کوشیده تا با نگاهی مستقل به رویداد‌های جاری پرداخته و بلندگویی برای انعکاس دغدغه‌های عمومی جامعه باشد.

امیری با اشاره به شرایط خطیر فعالیت رسانه‌ای بر لزوم تداوم حمایت‌های مستمر و تاثیرگذار با هدف ارتقاء توان و استمرار فعالیت رسانه‌های مختلف به ویژه مکتوب، تاکید کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار