معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاداسلامی مشهد گفت: طبق ابلاغیه سازمان مرکزی فعالیت‌های فرهنگی انجمن‌ها، کانون‌ها و نشریات دانشجویی در سال تحصیلی باید دانشجومحور باشد و صفر تا صد کار را خود دانشجویان انجام دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی اصغر یساقی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاداسلامی مشهد در سومین نشست هم اندیشی تخصصی دبیران کانون‌ها، مدیران مسئولان نشریات، انجمن‌های علمی و تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی خراسان رضوی در مشهد؛ افزود: ما باید در حوزه نشریات به ازای هر هزار دانشجو یک نشریه و به ازای هر ۵۰۰ دانشجو یک کانون فرهنگی و دانشجویی داشته باشیم.

او افزود: با توجه به تغییر ذائقه دانشجویان، برای درک بهتر و شناخت علائق آن‌ها فعالیت‌های فرهنگی باید دانشجومحور باشد و معاونت فرهنگی به جای نقش مجری‌گری و تصدی‌گری، کار تسهیل‌گری و حمایت از فعالیت دانشجویان را به عهده بگیرد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاداسلامی مشهد ادامه داد: در بحث نشریات دانشجویی برای ایجاد انگیزه مصوب شده بود که به ازای چاپ هر سه نشریه سه میلیون ریال پرداخت شود که این رقم امسال تا سقف پنج میلیون ریال افزایش می‌یابد و برای نشریه‌های با عملکرد خوب کارگاه‌های توانمندسازی نیز برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.