رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با فوت یک بیمار مبتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد شمار قربانیان کرونا از مرز هزار تن گذشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، پرویز یزدان‌پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: متاسفانه یک بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته در استان جان خود را از دست داد و شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به هزار و یک تن افزایش یافت.
 
یزدان پناه افزود: هم اکنون ۲۰۱ تن بیمار کرونایی در بیمارستان‌های معین کرونا در استان بستری، که از این تعداد ۹۲ تن کرونای قطعی و ۱۲ تن هم در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری هستند.

او اضافه کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۷۹ هزار بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد بهبود یافته اند.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: از مجموع ۴۶۱ نمونه PCR از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج و دهدشت، ۳۰ درصد موارد مثبت بوده که بیشترین موارد مثبت در شهرستان بویراحمد گزارش شده است.

یزدان پناه از مردم استان خواست بیماری کرونا و قدرت کشندگی این بیماری را جدی بگیرند و با پرهیز از عادی انگاری و بی توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی حتما از ماسک استفاده کرده و از شرکت در تجمعات، دورهمی‌ها و همچنین از رفتن به سفر‌های غیرضروری و مکان‌های پر خطر مثل مراکز بهداشتی و درمانی، آرامستان ها، پارک‌ها و بازار خودداری کنند.
 
او افزایش روزانه تعداد مبتلایان و قربانیان کرونا در کهگیلویه و وبویراحمد را نتیجه بی توجهی عده‌ای از مردم به شیوه نامه‌های بهداشتی و عادی انگاری بیماری کرونا دانست.
انتهای پيام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.