پولاد نجاهی گفت: امسال برای اتصال و تکمیل مسیر به شمال شرق استان گلستان ۳۰میلیارد ریال اعتبار مصوب شده است که ۱۸میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   بخشدار جرگلان شهرستان مرزی راز و جرگلان خراسان شمالی گفت: امسال برای اتصال و تکمیل مسیر این خطه به شمال شرق استان گلستان ۳۰میلیارد ریال اعتبار مصوب شده است که ۱۸میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.


بیشتر بخوانید 


پولاد نجاهی افزود: اجرای پروژه جاده بخش جرگلان به شهرستان مراوه تپه استان گلستان از سال ۹۶ آغاز و بازگشایی و خاکبرداری بخش عمده‌ای از این مسیر انجام شده اما، پیشرفت فیزیکی آن به علت کمبود اعتبار در سال‌های گذشته زیاد نبوده است.

او افزود: بخشی از این جاده در بخش جرگلان این شهرستان مرزی و بخشی دیگر نیز از دهستان کهنه جلگه در شهرستان مانه و سملقان می‌گذرد که حدود ۳۱کیلومتر است.

نجاهی با اشاره به افتتاح پل خیرساز راه روستایی در این بخش با ۳۰میلیارد ریال اعتبار گفت: با بهره برداری از این پل در محور روستایی گرکز در بخش جرگلان، مشکل ۶روستای دویدخ، چال تلپک، شادردی، قره آقاچ و محمد نفس در تردد حل شد.

طول راه‌های راز و جرگلان ۴۰۰کیلومتر است که هم اکنون ۱۰۰کیلومتر از راه‌های روستایی این شهرستان نیاز به ساماندهی و مرمت دارد.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.