دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران گفت:پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در محل پارک قاسم خان اهری با اجرای ۲تئاتر خیابانی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،  خلیفه لو دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران با اشاره به استقبال کم نظیر هنرمندان سراسر کشور گفت: با توجه به شرایط کرونایی و محدودیت تئاتر در ۲سال گذشته استقبال بی نظیری از این جشنواره شده است.

 خلیفه لو افزود: در این دوره از جشنواره هنرمندانی از ۶۳شهرستان کشور حضور دارند و در مجموع ۱۹۶ اثر با ۳۵ اثر برای بخش آیینی سنتی، ۸۵ اثر برای بخش خیابانی و ۷۶ اثر برای بخش صحنه‌ای به دبیرخانه جشنواره رسیده است که ۱۹ گروه از ۱۵ استان کشور به رقابت خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران ۱۷تا ۲۰ آبان ماه در شهرستان اهر پایتخت تئاتر کوتاه ایران و شهر خلاق هنر‌های نمایشی کشور برگزار خواهد شد.

خلیفه لو با اشاره به زمان برگزاری اختتامیه و معرفی برگزیدگان گفت: ان شاءالله آیین اختتامیه این جشنواره ساعت ۱۷ روز پنجشنبه ۲۰ آبان در سالن میرزا جعفر قراجه داغی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.