پیشرفت ۷۵ درصدی تقاطع غیر هم سطح آذربایجان ارومیه

شهردار ارومیه گفت: ساخت تقاطع غیر هم سطح آذربایجان از سال ۹۳ وارد فاز اجرایی شد، اما متاسفانه پروژه در روند ساخت با مشکلاتی از جمله کمبود اعتبار مواجه شده است.

حسین مهدی زاده، شهردار ارومیه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، با اشاره به تدوام روند اجرایی تقاطع غیر هم سطح آذربایجان، بیان کرد: ساخت تقاطع غیر هم سطح آذربایجان از سال ۹۳ وارد فاز اجرایی شد، اما متاسفانه پروژه در روند ساخت با مشکلاتی از جمله کمبود اعتبار مواجه شد که لازمه تسریع در روند ساخت تامین منابع مالی برای آن بود.

وی پروژه چهار سطحه تقاطع غیر هم سطح آذربایجان را جزو پروژه‌های فاخر و منحصر به فرد عنوان کرد و گفت: در حال حاضر این پروژه با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت است که با گشایش کامل آن، کمربندی میانی تکمیل می‌شود.

شهردار ارومیه با بیان اینکه در حال حاضر فاز سوم پروژه شامل اتصال محور خاتم الانبیاء (ص) از طریق زیر گذر به جاده مهاباد در دست ساخت است، افزود: فاز سوم پروژه با تامین منابع مالی تا خرداد سال ۱۴۰۱ گشایش می‌یابد.

مهدی زاده هدف از اجرای تقاطع غیر هم سطح آذربایجان را روان سازی ترافیک در ورودی شهر ارومیه اعلام کرد و گفت: این تقاطع  سالانه ۳۰ میلیون سفر را مدیریت و ۲۰ نوع جریان ترافیکی را هدایت می‌کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.