مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: از عصر روز چهارشنبه با نفوذ سامانه بارشی به استان دمای هوا کاهش خواهد یافت.

سیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، طی امروز و فردا همچنان شرایط جوی پایدار بوده و شاهد آسمانی غالباً صاف همراه با افزایش نسبی دما خواهیم بود.

او افزود: فردا (چهارشنبه ۱۹ آبان) وزش باد جنوبی گاهی با سرعت تند پدیده غالب در سطح استان اردبیل خواهد بود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: از اواخر وقت فردا با ورود سامانه بارشی به منطقه آسمان استان اردبیل ابری شده و از فردا شب با شمالی شدن وزش باد و نفوذ توده هوای سرد، بارش باران در مناطقی از استان آغاز می‌گردد.

محمدی تصریح کرد: روز پنجشنبه (۲۰ آبان) با تأکید بر هشدار صادره هواشناسی (سطح زرد - شماره ۲۸) بارش در بیشتر مناطق استان اردبیل گسترش یافته و به دلیل کاهش محسوس دما، در مناطق مرکزی و جنوبی استان بارش باران و برف توام با مه پیش بینی می‌شود.

او گفت: روز جمعه (۲۱ آبان) ضمن تداوم هوای سرد از شدت بارش‌ها کاسته شده و بارش باران و برف غالباً در جنوب استان اردبیل و نواحی منتهی به استان گیلان انتظار می‌رود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: از عصر جمعه سامانه بارشی از استان اردبیل خارج، اما هوای سرد تا روز‌های اول هفته آینده در استان ماندگار است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.