نیرو‌های امداد، پس از گذشت دو روز، مرد ۴۰ ساله‌ای که در غاری عمیق گرفتار شده بود را نجات دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از صدی‌البد، مردی چهل ساله به نام جورج لینان، پس از گذشت دو روز حبس شدن در یکی از عمیق‌ترین غارهای‌ انگلیس توسط پلیس نجات یافت. این مرد انگلیسی در غار Ogof Ffynnon Ddu شده بود که این غار سومین غار طولانی و عمیق در انگلیس است. دلیل سخت بیرون آمدن این مرد از غار برخوردش با تخته سنگی بود که مانع حرکت بدنش می‌شد.

جورج لیان، پس از گذراندن دو روز سخت در این غار، دچار شکستگی فک، پا و ستون فقرات شده بود. بیش از ۲۴۰ نفر از تیم‌های مختلف امداد و نجات این کشور در عملیات نجات این مرد شرکت کردند و لینان سرانجام با کمک این تیم عملیات، نجات پیدا کرد. مادر جورج لینان، از کسانی که جان پسرش را نجات دادند تشکر کرد.

نجات یافتن مردی در غار عمیق + فیلم


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۲۸ آبان ۱۴۰۰
دنیای عجیبی است !!!
دنیای غرب، یک نفر را اینگونه از مرگ نجات میدهد، در حالیکه در همان زمان جان هزاران نفر از کودکان ، زنان و بی گناهان دنیا را در سایر کشورها می گیرد و کشورشان را به ویرانه تبدیل می کند !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۲۸ آبان ۱۴۰۰
خب لااقل جان هموطنانشان را نجات می دهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۲۸ آبان ۱۴۰۰
استعمار پیر از سال ۱۲۵۰ شمسی در ایران به غارت منابع فسیلی و معدنی و فلزات گرانبها و... پرداخته و با تفرقه افکنی بین مذاهب و قومیتها در ایران سعی در تجزیه ایران و چپاول همه جانبه کشورمان داشته و دارند و خواهند داشت.باید آگاه بود و دستان ایشان و همدستان و نفوذیانشان رو قطع و از طمع به کشور کوتاه کرد.