اهدای روزنامه‌های دهه ۳۰ شمسی به موزه بزرگ خراسان

سرپرست موزه بزرگ خراسان گفت: ۴۸ دوره روزنامه مجلد و صحافی شده مربوط به دهه ۳۰ تا ۷۰ شمسی توسط یک پیشکسوت مطبوعات و خیر میراث فرهنگی به این موزه اهدا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی صفرنژاد سرپرست موزه بزرگ خراسان گفت: این مجلد‌های قدیمی شامل روزنامه‌های خراسان، ابرار، ابرار ورزشی، اطلاعات (۲۸ هزار روز تاریخ ایران و جهان)، صبح امروز، دوران امروز، بهار و آفتاب امروز مربوط به دهه‌های ۳۰ تا ۷۰ شمسی است که توسط یک خیر به این موزه اهدا شد.

او افزود: این روزنامه‌های قدیمی توسط "محمد خبیری نوغانی" از پیشکسوتان حوزه رسانه‌ای خراسان رضوی به موزه بزرگ اهدا شد.

سرپرست موزه بزرگ خراسان ادامه داد: این موزه واقع در بوستان کوهسنگی مشهد نخستین موزه منطقه‌ای و دومین موزه استاندارد کشور پس از موزه ملی ایران است که همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۷ پذیرای مردم شریف خراسان و همه مسافران و گردشگران داخلی و خارجی است.

سرپرست موزه بزرگ خراسان از تمامی علاقه‌مندان به موزه‌ها و میراث‌فرهنگی دعوت کرد چنانچه آثار تاریخی و فرهنگی در اختیار دارند می‌توانند به موزه بزرگ منطقه‌ای خراسان اهدا کنند تا علاوه بر نگهداری خوب و علمی، در صورت نیاز مرمت نیز بشود و با نمایش به‌نام اهدا کننده اثر، سیر تاریخی حرکت فرهنگی انسان برای نسل‌های آینده نیز روشن و همگان از دیدن آن‌ها بهره‌مند شوند.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار