هاشمی با اشاره به فراگیری کاربرد فضای مجازی در زندگی مردم گفت: ظرفیت فضای مجازی برای ترویج آموزه‌های دینی و فرهنگ قرآنی استفاده شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان در دفتر امام جمعه این شهر ابراز داشت: ۲ عامل آموزه‌های قرآنی و ارتقای اقتصاد موجب استحکام بنیان خانواده‌ها می‌‎شود و بهترین راه مقابله با آسیب‌های اجتماعی نیز همین ۲ عامل است.

وی افزود: در ترویج فرهنگ قرآنی از ظرفیت خانواده‌ها و سازمان‌های مردم نهاد استفاده شود و آمادگی حمایت‌های سخت افزاری از این سازمان‌ها وجود دارد.

هاشمی بیان کرد: شورای فرهنگ عمومی استان، هسته تصمیم‌گیری مسائل فرهنگی است و هر فعالیتی که دارای پیوست فرهگی باشد لازم است در این شورا بررسی شود.

وی با اشاره به شعار سال «تولید، پشتیبانی‌های مانع‌زدایی‌ها» افزود: قرآن کریم در رابطه با اقتصاد آیات فراوانی دارد و بهترین منابع مدیریتی قرآن و اهل بیت است.

استاندار سمنان یادآور شد: استان در بخش تدین و تقوا از استان‌های سرآمد کشور است و ضرورت دارد در بحث آموزه‌های دینی و قرآن نیز پیشرو و پیشگام باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.