طرح پایش سلامت ویژه پرسنل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان با هدف حفظ و ارتقاء سلامت جسمی کارکنان شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان و در شهرستان زاهدان انجام شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان ؛ طرح پایش سلامت ویژه پرسنل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان در روز‌های ۱۶ و ۱۷ آبان‌ماه ۱۴۰۰ با هدف حفظ و ارتقاء سلامت جسمی کارکنان شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان و در شهرستان زاهدان انجام شد و  نتایج این آزمایشات میتواند در شناسایی بیماری‌های نهفته و ارتقاء سلامت کارکنان کمک قابل توجه‌ای نماید.

 در اولین فاز از اجرای این طرح ۲۷۱ نفر از پرسنل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان با برنامه‌ریزی و طبق جدول زمانبدی شده اعلامی به هر معاونت، در مدت ۲ روز با مراجعه به محل نمونه‌گیری در محل سالن ورزشی شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان شرکت کردند.

 این طرح با توجه به اهمیت سلامت نیروی انسانی در شرکت برق منطقه‌ای و با هدف شناسایی بیماری‌هایی که پنهان می‌باشد و یا در آینده موجب بروز مشکل برای افراد خواهد شد طرح‌ریزی و اجرا شده است و در مرحله بعد با هدایت و مشاوره پزشکی طبق نتایج آزمایشات همکاران که بصورت کاملا محرمانه می‌باشد از بروز مشکلات برای سلامتی آنان جلوگیری خواهد شد.

 طرح پایش و ارتقاء سلامت کارکنان که با برنامه‌ریزی معاونت منابع انسانی شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان اجرا میگردد در فاز بعدی در دیگر شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان نیز اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار